Gå til innhold

jeg leker tiss

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et problem med at trusa blir våt. ikke klissvåt, men får en våt dam. jeg kan kjenne at det leker. hva bør jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er to "k" i lekke. 2 "k" i lekke". Beklager, men jeg tenkte på noe HELT annet..

• Liker 6
Skrevet

Jeg har et problem med at trusa blir våt. ikke klissvåt, men får en våt dam. jeg kan kjenne at det leker. hva bør jeg gjøre?

Hvis det lekker, anbefaler jeg deg å kjøpe truseinnlegg og gjøre noen oppstrammingsøvelser for underlivsregionen.

Skrevet

Leker du med tissen din? Fysj, så grisete. Slutt med det med en gang. :skratte:

Skrevet

Leker du med tissen din? Fysj, så grisete. Slutt med det med en gang. :skratte:

herregud. jeg skreiv bare feil. alltid skal jeg få kjeft fordi jeg ikke er så flink til å skrive allt rett.

• Liker 5
Skrevet (endret)

hvis det er urin som kommer i trusa di, bør du gjøre oppstramningsøvelser. du kan lese om det på internett, og det er også ting du kan kjøpe på apoteket som trener lukke-muskelen der nede.

hvis det er utflod bør du komme deg til lege for å sjekke hvorfor du får det eller fp bedre hygiene.

men det er uansett et svært vanlig problem, og du kan jo gjerne gå til legen uansett=)

Endret av ssecret
Skrevet (endret)

herregud. jeg skreiv bare feil. alltid skal jeg få kjeft fordi jeg ikke er så flink til å skrive allt rett.

Endret av _Snusken_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...