monjanse Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Jeg har et problem med at trusa blir våt. ikke klissvåt, men får en våt dam. jeg kan kjenne at det leker. hva bør jeg gjøre?
UnderCover Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Det er to "k" i lekke. 2 "k" i lekke". Beklager, men jeg tenkte på noe HELT annet.. 6
Sequax Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Jeg har et problem med at trusa blir våt. ikke klissvåt, men får en våt dam. jeg kan kjenne at det leker. hva bør jeg gjøre? Hvis det lekker, anbefaler jeg deg å kjøpe truseinnlegg og gjøre noen oppstrammingsøvelser for underlivsregionen.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Leker du med tissen din? Fysj, så grisete. Slutt med det med en gang.
monjanse Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2011 Leker du med tissen din? Fysj, så grisete. Slutt med det med en gang. herregud. jeg skreiv bare feil. alltid skal jeg få kjeft fordi jeg ikke er så flink til å skrive allt rett. 5
ssecret Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 (endret) hvis det er urin som kommer i trusa di, bør du gjøre oppstramningsøvelser. du kan lese om det på internett, og det er også ting du kan kjøpe på apoteket som trener lukke-muskelen der nede. hvis det er utflod bør du komme deg til lege for å sjekke hvorfor du får det eller fp bedre hygiene. men det er uansett et svært vanlig problem, og du kan jo gjerne gå til legen uansett=) Endret 10. februar 2011 av ssecret
UnderCover Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 (endret) herregud. jeg skreiv bare feil. alltid skal jeg få kjeft fordi jeg ikke er så flink til å skrive allt rett. Endret 10. februar 2011 av _Snusken_
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå