Thea Skrevet 25. oktober 2003 #1 Skrevet 25. oktober 2003 Siden internet tilgangen min har blitt MEGET sjaber etter at jeg forflyttet meg til tigerstaden,har jeg med forferdelse måttet være vitne til at mine medskribenter her på KG bare suser opp og ifra meg i antall innlegg Men i dag har endelig dagen kommet at jeg kan feire 2400 innlegg. Og for meg folkens,er dette en stor dag. Kjell Magne Bondevik kan holde så mange taler om utenrikspolitikk,innenrikspolitikk og Valgerd på svenske tur taler han bare vil................det er dette som virkelig teller folkens En god klem til flinke meg :klem2:
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2003 #4 Skrevet 25. oktober 2003 Bøyer meg i støvet for deg. Uinnlogget nå men har kun offisielt ca. 400 stk. Det går i bølger. 30 på en dag og ingen på en hel uke.
monja Skrevet 25. oktober 2003 #5 Skrevet 25. oktober 2003 GRATULERER THEA!!!! :D Nå er det bare å pusse støvet av tastaturet og satse på 3000 og total avhengighet
Ruby Skrevet 27. oktober 2003 #10 Skrevet 27. oktober 2003 Masse grattiser sendes til deg!!! :enig_animasjon:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå