Gå til innhold

Meget undervektig person

Fremhevede innlegg

Gjest Uglefot
Skrevet (endret)

Hva hadde du tenkt,om du hadde sett en meget undervektig person,sitte på en bussholdeplass(eller hvor som helst offentlig) og småspise noe "grønt" (tenker frukt,grønnsaker o.l.)?

Endret av Uglefot
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At personen burde spise en kylling isteden

• Liker 1
Skrevet

Ææææææææsj fy faen så ekkelt anoreksiofferet er!!!!

:ironi:

• Liker 2
Skrevet

At personen er oppteken av å halde seg sunn.

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

jeg hadde tenkt at det det er grusom synd på personen. Personen må jo ha et forvridd selvbilde og kan umulig ha det noe bra med seg selv.

Syns egentlig at slike anorektikere burde spist gresset sitt når de var alene og ingen andre kunne sett dem.

Blant folk burde man spise burgere og pølser.

:ironi:

Skrevet

Jag hade tyckt synd om personen för att jag har varit sådan själv.

• Liker 2
Skrevet

At personen er oppteken av å halde seg sunn.

Anser du meget undervektige personer som sunne?

• Liker 8
Skrevet

:skratte: Utrolig bra vri på "tjukke mennesker spiser bare sjokolade"...

Jeg hadde egentlig ikke tenkt noe som helst. Det er bra å spise salat, så får man i seg viktige vitaminer og mineraler. Tror jeg hadde syntes det var verre om vedkommende spiste en pakke potetgull. En salat gir i hvertfall noe fornuftig næring!

• Liker 4
Skrevet

Anser du meget undervektige personer som sunne?

Nei.

Men eg anser folk som et grønnsaker for å være sunne.

• Liker 2
Skrevet

At dette kanskje hadde vært en overvektig person før, en som har blitt mobbet for overvekt og nå har utviklet spiseforstyrrelser på grunn av mobbingen. Knasker grøntfor fordi h*n ikke våger å spise noe annet i frykt for å legge på seg. :)

• Liker 3
Skrevet

fantastisk vinkling!! :rodmer:

hadde hatt lyst å si jeg hadde tenkt at h*n burde spise en burger, men sannheten er nok at jeg hadde tenkt at h*n hadde vært flink å valgt noen vitaminrikt for en gangs skyld. mine 3 undervektige venner er alle junkfood-junkier, spiser aldri grønt, så er litt "feiltenkt" ang undervekt og grønnspising.

etter litt hadde jeg tatt meg selv i nakken å tenkt at det er mulig denne personen spiser grønnt til vanlig, sjøl om jeg har anna erfaring. sjølve undervekta hadde jeg brudd meg katta om, man kan være både steike sunn og steike usunn og undervektig(eller overvektig for den saks skyld).

Skrevet

At man ikke burde spise utendørs, fordi folk blir så opptatt av å spekulere rundt hva man spiser og hvordan man lever, at de kanskje glemmer å se seg for når de skal over veien, og så blir de overkjørt.

Eller finnes det noe mat som er helt nøytral og ikke vekker oppsikt, uansett hvordan man ser ut?

Skrevet

Hva hadde du tenkt,om du hadde sett en meget undervektig person,sitte på en bussholdeplass(eller hvor som helst offentlig) og småspise noe "grønt" (tenker frukt,grønnsaker o.l.)?

At personen har misforstått hva som er sundt,og hva som er pent på en kropp.

At denne personen er syk og trenger hjelp-

Skrevet

At det ekle undervektige vesenet burde ta med gresset sitt å spise det annet sted, enten alene eller sammen med de andre ekle undervektige vennene sine.

Gjøre sånt ute blant folk, æsj!

Skrevet (endret)

Hvis det hadde vært et eple, hadde jeg garantert tenkt "anoreksia" meg en gang, fordi jeg hadde ei syltynn venninne som sleit med det, og det eneste jeg så henne spise var epler. Gikk vi på kiosken for å kjøpe lunch, kjøpte hun et eple. Hun kunne godt ha sittet på bussholdeplassen og spist det. Det har innprentet seg litt i hodet mitt, så det er forklaringen på at jeg hadde tenkt det.

Jeg vet at det er feil, men jeg reagerer faktisk mer på epler en sjokolade.

Endret av Airi
  • Liker 1
Skrevet

At hun ikke hadde noe problem , folk som har anoreksia spiser sjelden foran andre. At det kanskje er en syk, tynn person. Kanskje hatt kreft eller noe..

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville nok målt personen opp og ned med blikket mitt, helt til vedkommende sluttet å stappe grønt i kjeften.

Deretter ville jeg tatt frem sjokoladen min og spist triumferende og overlegent! :popcorn:

• Liker 2
Skrevet

Hadde vel tenkt det samme som dersom jeg gikk forbi en dame som matet duene, en postmann, en student eller en lyktestolpe..... ingen ting. Klarer ikke å se for meg at noens nistepakke skulle vekke nok interesse til at jeg la merke til det. Det er mulig jeg burde. :vetikke:

• Liker 2
Skrevet

At jeg også hadde lyst på noe grønt! Så ville jeg gått innom butikken, kjøpt med gulrøtter, epler og diverse som ville blitt liggende i kjøleskapet og skule på meg hver gang jeg overså de og gikk rett til sjokoladen i den andre hylla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...