Gå til innhold

Rimming

Fremhevede innlegg

Skrevet

Elsker å slikke en søt jente i rumpa!:) ikke prøvd å få det...tror det hadde vært rart

(jeg er gutt på 31)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker å slikke en søt jente i rumpa!:) ikke prøvd å få det...tror det hadde vært rart

(jeg er gutt på 31)

Sikkert rart. Men tror nytelsen ville overskygget rarheten. ;-)

• Liker 1
Gjest ms_kwang
Skrevet

Nei, jeg tenner ikke på det :)

lar han ikke få ta i rumpa mi engang, skjemmer litt over hemoroidene mine, så men engang jeg føler at han er på vei den veien, så flytter jeg meg :fnise:

Jeg vet godt hva det er, og jeg vet at flere liker det og sånn, men jeg jeg liker det ikke :)

Og det er jo ikke noe galt i det! :)

Skrevet

Han liker å gjøre det på meg. Jeg synes det er helt ok men kan leve uten også. Men husker en gang jeg sugde han og han spurte meg om eg kunne prøve. Jeg bare tittet på rumpehullet, og det er på ingen måte tennende for meg, heller avtennende. Så det var første gangen jeg pent takket nei til å prøve noe. :P Får meg bare ikke til å gjøre det. :fnise:

Skrevet

Han gjør det på meg (ikke omvendt), kan være opphissende og behagelig.

Gjest Herr Drue
Skrevet

(jeg er gutt på 31)

Hvis du er 31, så er du ikke GUTT.

• Liker 3
Skrevet

Alle guttene som har gått ned på meg har også slikket der bak. Jeg synes det var litt rart i begynnelsen, men nå er det bare deilig. Har ikke noe ønske om å gjøre det på kjæresten selv, men hvis han spør pent så kan jeg vurdere det. Men tror ikke det er noe han vil...

Skrevet

Nope, hadde aldri gått med på det, synes det er ufyselig. Men, hver sin smak.

Skrevet

Jaaaa! Lyst til å gi, er min største fetisj, kan godt motta og, men tenner ikke spesielt på det

Gutt 21

Skrevet (endret)

Liker du rimming? Utfører du det på kjæresten din, eller han/hun på deg? Begge deler? Synes du det er deilig? LIker du å gjøre det eller gjør du det bare fordi han/hun liker det?

:popcorn:

Eh.. HVA er rimming? :P

Edit: Sleiking i rompa? Tjaa :)

Endret av poppyseed
Skrevet

Eh.. HVA er rimming? :P

Slikke på rumpehullet.

Skrevet

Slikke på rumpehullet.

Takker, så det akkurat :)

Skrevet

Er det om å gjøre å grave frem gamle tråder i natt, eller? Ser du har gjort det med flere forskjellige emner her :gjeiper:

Unnskyld da :gjeiper: Sånn går det når man har problemer med å sove og loker rundt i sidene bakover i forumet :)

Skrevet

Han utfører på meg. Han har ikke noe ønske om at jeg skal gjøre det på ham. Funker helt fint for meg, det :)

Og ja, det er veldig deilig.

• Liker 1
Skrevet

Ja og ja.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

slettet

Endret av Eatme
Skrevet

Ja takk, begge deler. Og fint som oppvarming før jeg tar ham med strap-on. Mmmm! :rodmer:

Skrevet

Var du litt ekstra anonym når du skreiv det, eller? :fnise:

Skrevet

Var du litt ekstra anonym når du skreiv det, eller? :fnise:

Haha, nå måtte jeg sjekke om jeg hadde glemt å huke av for anonym. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...