AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Har bestemt meg for å kjøpe menskopp, men er ikke sikker på hvilken. Er jomfru og blør ikke så veldig mye. Har tenkt på liten Lunette eller LadyCup. Noen anbefalninger?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Glemte å skrive at jeg vil ha den myk. Eller er det lettere om den er stivere?
Iseliin Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Jeg kjøpte fra en svensk nettdide. mooncup. Hvis du er jomfru burde du vell velge den minste altså den som brukes for de som ikke har født barn. Jeg har hatt mitt i et par år snart og jeg er veldig fornøyd. Slipper å bruke masse penger på tamponger og bind. Også bra miljømessig!! Jeg har ikke mensen nå lenger så men jeg kommer sikkert til å bruke den senere om jeg skal skifte prevensjonsmiddel og får mensen igjen! Men er mer fornøyd nå med ikke å ha mensen!! :D:D Men anbefaler mooncup(menskopp)!! er supert!!
Virvel Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har den minste Mooncup'en selv, og selv om jeg ikke er jomfru synes jeg det er ganske ubehagelig (til tider vondt) å ta koppen ut fordi kanten øverst er såpass stiv. Jeg er godt fornøyd med den ellers og kan ikke tenke meg å bruke noe annet, men hadde jeg hatt behov for å tømme den oftere enn en gang eller to i døgnet hadde jeg nok ikke orket å bruke den. Har planer om å skaffe meg en ny etter hvert som forhåpentligvis er mykere. Har dessverre ikke erfaring med andre merker, men mener å ha hørt at Ladycup er av den mykere sorten?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå