Gå til innhold

er du sulten naar du legger deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Naa som jeg folger en lavkaloridiett foler jeg at jeg alltid er sulten for jeg legger meg. Inntar ofte kveldmat (siste maaltid) rundt 7-8, og legger meg rundt midnatt...

Hva gjor dere som spiser lavkalori , lavkarbo osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Lavkalori her... Jeg passer på at jeg spiser litt 1-2 timer før jeg legger meg, ellers sliter jeg med å sove ordentlig.

Edit: Og ja, jeg ville vært sulten når jeg la meg hvis ikke :)

Endret av Mahareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier også å være litt småsulten. Spiser siste måltid før jeg legger meg ca 2 timer før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier også å være litt småsulten. Spiser siste måltid før jeg legger meg ca 2 timer før.

En paa treningssenteret sa at man ikke burde spise etter 7 hvis man slanket seg nemlig..hmm...vil jo gjerne ned i vekt, saa har bestemt at siste maaltid blir 8 senest..uansett om jeg er oppe til 12..men er saa sulten :((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En paa treningssenteret sa at man ikke burde spise etter 7 hvis man slanket seg nemlig..hmm...vil jo gjerne ned i vekt, saa har bestemt at siste maaltid blir 8 senest..uansett om jeg er oppe til 12..men er saa sulten :((

Det der er virkelig bare tull og tøys. Det er det totale inntaket som avgjør, ikke om du spiser det siste måltidet kl 20 eller kl 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er virkelig bare tull og tøys. Det er det totale inntaket som avgjør, ikke om du spiser det siste måltidet kl 20 eller kl 22.

kan jo ikke vaere tull? man beveger seg jo naermest ikke de siste timene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En paa treningssenteret sa at man ikke burde spise etter 7 hvis man slanket seg nemlig..hmm...vil jo gjerne ned i vekt, saa har bestemt at siste maaltid blir 8 senest..uansett om jeg er oppe til 12..men er saa sulten :((

Tullete. Jeg har aldri fulgt den regelen, og har gått ned nesten 16 kg. Samme når man spiser, bare at du ikke spiser for mye gjennom hele dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo ikke vaere tull? man beveger seg jo naermest ikke de siste timene..

Det har ingen verdens ting å si. Jeg lover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser lavkarbo og er aldri sulten. Spiser alltid kveldsmat rundt 22-23.00. Stapper ikke akkurat innpå rett før jeg skal legge meg, men spiser litt skyr/cottage cheese o.l. Takler ikke å ligge å kjenne på sult når jeg skal sove - jeg har forsøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...