t-schnuppa Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Hei! Har bestemt meg for meny til jentekveld : Som snacks/apertizer/ventemat får de snacks av spekepølse (ristet i ovnen), med grissini og dip til Hovedretten blir fylt svin indrefilet ( Fylt med hvitløksost ) og surret med spekeskinke el bacon, ovnsbakte amadinepoteter og middelhavsgrønnsaker + en typ gresk salat! ( Sausen har jeg ennå ikke bestemt meg for! Forslag? ) Desserten blir porsjons-oreokaker, med ananassorbet. Hva synes dere ? Innspill, ja takk 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Høres veldig godt ut! Jeg vil gjerne komme også
Rosa Mirabella Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Du har noen heldige venninner! har desverre ikke forslag til saus, men du finner sikkert en god, det virker som om du vet hva du gjør:)
Gjest Blondie65 Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Jeg syntes det hørtes godt ut - men reagerte på at det er spekemat i alle rettene. For meg blir det for mye av det gode. Håper også at ingen av venninnene dine er gravide.
-Fisken- Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 Hva med å droppe saus, og heller servere tzatziki til?
Sandin Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 Jeg ville nok droppet saus og heller laget tsatsiki eller kanskje aioli. Kryddersmør kan også være deilig til. Synes ikke ananassorbet hørtes noe særlig ut til oreo, men her kan jeg ta feil altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå