Gå til innhold

Bitte små sår på brystet

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag oppdaget jeg at jeg har flere (4-5) småsår på brystene. De klær litt, men ikke sånn at det er plagsomt, og i natt hadde jeg klødd på en så det begynte å blø. Det må være et slags utslett for jeg har ikke skadet meg på noe vist. Tror det begynner med en liten rosa nesten usynlig prikk, og så et lite åpent sår som klør, så blir det til slutt skorpe på de. Redd de utvikler seg og det kommer fler. Kan godt hene jeg har hatt det en stund uten å tenke noe over det. Noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gå til legen? Vanskelig å kunne si noe som helst om småsår som du har klødd på selv, slik at lesjonene har mistet sine opprinnelige karakteristikka.

Skrevet

Hva med å gå til legen? Vanskelig å kunne si noe som helst om småsår som du har klødd på selv, slik at lesjonene har mistet sine opprinnelige karakteristikka.

Oi hvorfor tenke jeg ikke på legen! :lete:

Fordi jeg oppdaget det i dag og det tar minst en uke før jeg får time.

Hvorfor svare når du ikke har noe å komme med?

Skrevet

Ikke vær frekk, hun svarte da.

Skrevet

Hva er vitsen med å svare bare for å tipse noen om å gå til legen? For det første trenger man ikke å være rakettforsker for å skjønne at man kan gå til legen når man feiler noe, og for det andre synes jeg det er greit å høre på andre erfaringer før jeg går til legen pga 4 sår som er 1*1 milimeter store.

Skrevet (endret)

:filer:

tipset er smart,fordi ingen kan si deg hva det er og være 100% sikker i sin sak.Hvorfor poste om du ikke liker svar ?

Endret av Kårky
Skrevet

:filer:

tipset er smart,fordi ingen kan si deg hva det er og være 100% sikker i sin sak.Hvorfor poste om du ikke liker svar ?

Jeg har da ikke bedt om at folk skal svare hva som feiler meg med 100% sikkerhet. Jeg liker å få svar, men ikke når de svarer på noe helt annet enn det jeg spør om. Jeg spurte om noen visste (i betydning "hadde forslag til") hva det kunne være, jeg spurte ikke hvor jeg skulle henvende meg for å finne det korrekte svaret.

Skrevet

Jeg tror jeg har hatt noen av disse små tassene, men det kan jo hende det ikke er det samme som du har. De har i alle fall gått over av seg selv uten noe drama, men kommer gjerne tilbake etter noen mnd/år.

Skrevet

Hei TS

Dette høres kjent ut for meg. Jeg får nemlig lignende etter å ha drukket alkohol. Være seg både vin og øl, så får jeg disse små sårene helst der jeg svetter litt mellom puppene (har Fcup) så jeg vet ikke om det er derfor. Men uansett, de er der en god del dager, før de blir mer "grodd". Sist gang jeg tok meg en øl var på lørdag, og idag kjenner jeg fremdels at det er litt ru hud der.

Denne reaksjonen fikk jeg plutselig for 6 mnd siden ca, og etter det har det alltid vært slik. Jeg tenkte vel at det er fordi jeg blir eldre hehehe :P Har ikke vært hos lege.

Skrevet

Takk for saklige og relevante svar. Jeg skal snart til legen, så jeg tar det opp da, men tror neppe det er noe alvorlig. Jeg har små pupper så det har ingenting med fuktighet eller gnissing å gjøre. Minstenker at jeg kan reagere på en såpe jeg har kjøpt eller noe sånt. Mine er ikke der så lenge om gangen, bruker ca en dag på å gro ca. Skal undersøke om det kommer flere neste gang jeg drikker alkohol, det vil si på fredag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...