Gå til innhold

Mellomlanding i Brussel (Charleroi)


Bovary

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har akkurat bestilt billetter og skal reise via Charleroi airport (Brussel) videre med fly. Det er kun 1 t og 25 min mellom flyavgangene, noe som kan bli ganske så knapt. Anbefalt tid er minimum 2 timer vanligvis.

Mitt spørsmål: er det noen som kjenner flyplassen Charleroi? Er den "liten og oversiktlig" eller er det en stor flyplass med avstander?

Vi må sjekke ut bagasje, gjennom pass-og toll, for så å sjekke inn til nytt fly (innsjekking stenger 40 min før avgang). Det er bare å krysse fingre for at det ikke er forsinkelser med første fly..

Reiser med Ryan Air hele veien - mener å ha hørt at de har lite forsinkelser?

Takknemlig for svar/tips..puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det skal være noe problem. Charleroi er BITTELITEN og oversiktlig. Null kø da jeg var der i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært der selv, men Ryanair bruker jo som regel små flyplasser, så jeg vil tro du har mer enn god nok tid. Har aldri opplevd forsinkelser med Ryanair, men det kan selvsagt forekomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

TS her: pga. endringer av flytider (Ryan Air) så vil vi kun ha 50 minutter mellom flyene. Det betyr at vi ikke tørr å sjekke inn bagasje, så får vi håpe vi klarer å nå det. Komme oss ut av flyet når vi lander, finne frem til gaten som stenger 30 minutter før avgang = 20 minutter på oss! Hjelp.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...