Gå til innhold

Kor mange heiter det same som deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er 1402 kvinner som har (navn) som første fornavn.

Det er 954 kvinner som har (navn) som eneste fornavn.

Det er 3485 som har (etternavn) som etternavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har (navn) som første fornavn, og (etternavn) som etternavn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ene og alene å ha denne navnekombinasjonen. Både i Norge og i hele verden.

Dog ikke alene når man splitter det opp i enkeltheter som fornavn og etternavn.

Skrevet (endret)

Spørsmålet mitt var jo kor mange som hadde same fornamn, etternamn OG kombinasjon :) Er jo mange som er åleine om sin kombinasjon, men veldig få er åleine om eit fornamn (og enno færre, om nokon, er åleine om eit etternamn).

Ja, jeg så jo det nå, men jeg tenkte først at det var kombinasjonen, siden jeg ikke leste så nøye gjennom det. Ingen i Norge har samme fornavn og etternavn som meg, men MANGE har det i den store vide verden. Jeg heter ikke Mangopai til fornavn, liksom. Da hadde jeg sikkert fått være alene om det.

Endret av Airi
Skrevet

Det er 1794 kvinner som har Yvonne som første fornavn.

Det er 1250 kvinner som har Yvonne som eneste fornavn.

Det er 10211 som har XXXXX som etternavn.

Det er 5 kvinner som har Yvonne som første fornavn, og XXXXX som etternavn.

Det er 4 kvinner som har Yvonne som eneste fornavn, og XXXXX som etternavn.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Her er forresten den svenske statistikken. Fann ikkje ut korleis ein kunne sjekke både for- og etternamn, men det er sikkert fleire som har min kombinasjon av for- og etternamn der, då etternamnet mitt er svenskt, og fornamnet mitt enno vanlegare i Sverige enn i Noreg.
Skrevet

I Sverige var statestikken litt annerledes enn i Norge:

Det finns 36252 kvinnor som har förnamnet Yvonne. Av dessa har 16863 namnet Yvonne som tilltalsnamn.

Det finns 617 personer som har efternamnet XXXXX.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Delphina
Skrevet (endret)

Du søkte på kvinnenavnet: xxx yyy zzz

Det er 3, 2, 1 eller 0 som har kombinasjonen yyy zzz som mellomnavn-etternavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har xxx som første fornavn, og yyy zzz som etternavn

Vet at jeg er eneste personen med den navnkombinasjonen i Norge, da mellomnavnet er såpass sjeldent.

Endret av Delphina
Skrevet

Jeg deler fornavnet mitt med 21 andre. Etternavnet vårt er det bare vår familie som heter, så ingen andre enn jeg heter det jeg heter.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det er 403 kvinner som har xxx som eneste fornavn.

Det er 30 som har yyy som etternavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har xxx som første fornavn, og yyy som etternavn.

Er alene om denne kombinasjonen i dette landet. Og det er kun to familier i Norge, som har dette etternavnet.

Sverige:

Det finns 580 kvinnor som har förnamnet xxx. Av dessa har 457 namnet xxx som tilltalsnamn

Det finns 59 personer som har efternamnet yyy.

Kombinasjon - ingen

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Eller også:

Du søkte på kvinnenavnet: Belle Gunnes

Det er 5 kvinner som har Belle som første fornavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Belle som eneste fornavn.

Det er 257 som har Gunnes som etternavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Belle som første fornavn, og Gunnes som etternavn.

Skrevet

10818 Har samme fornavn og av de har 7711 det som eneste fornavn.

7240 har det samme etternavnet.

Gjest Mahareth
Skrevet

I Norge er det 8 som har min kombinasjon av fornavn, med alle mulige skrivemåter. I Sverige er det 2 som har min kombinasjon av fornavn.

I Norge er det ca 750 som har samme etternavn som meg. Ingen har samme kombinasjonen.

Skrevet

Det er 19793 menn som har .... som første fornavn.

Det er 65 som har ... som etternavn.

Kombinasjonen av de to er jeg muligens alene om. Jeg vet det finnes en unge i Sverige med mitt navn, tack vare google.

Skrevet (endret)

Det er 9789 kvinner som har samme fornavn som meg.

184 har samme etternavn som meg.

Kombinasjonen av de to er jeg sannsynligvis alene om. :)

Endret av Plutseliten
Gjest Raindrops
Skrevet

Det er 430 kvinner som har ............. som første fornavn.

Det er 340 kvinner som har ............. som eneste fornavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 som har ......... som etternavn.

I Sverige er det 47 personer som har samme etternavn som meg, og 238 som har samme fornavn. Tror oddsen for at noen i Sverige har nøyaktig samme navn som mer er liten. I Norge er det iallefall ingen som har samme komboen.

Skrevet

Det er 4525 kvinner som har XXX som første fornavn.

Det er 3028 kvinner som har XXX som eneste fornavn.

Det er 270 som har YYY som etternavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har XXX som første fornavn, og YYY som etternavn.

Skrevet

33 stk i Norge har samme fornavn som meg. 3,2,1 eller 0 har samme for og etternavn. Regner med at det kun er meg som heter det jeg gjør, ettersom det bare er 800 som har samme etternavn som meg.

Skrevet

Det er 294 kvinner som har XXXXXXXX som første fornavn.

Det er 147 kvinner som har XXXXXXXX som eneste fornavn.

Det er 10 som har YYYY som etternavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har XXXXXXXX som første fornavn, og YYYY som etternavn.

Men jeg har et mellom navn og to etternavn, hvis jeg gjør søket med det så blir resultatet:

Det er 294 kvinner som har XXXXXXXX som første fornavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har XXXXXXXX XXXXXXXXX som fornavn.

Det er 10 som har YYYY som etternavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 som har kombinasjonen YYYYYYY YYYY som mellomnavn-etternavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har XXXXXXXX som første fornavn, og YYYYYYY YYYY som etternavn

Skrevet

Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Xxx som første fornavn.

Det er 8 som har Yyy som etternavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Xxx som første fornavn, og Yyy som etternavn.

(Mine navn er erstattet med Xxx og Yyy for den som ikke skjønte det... og ja, det finnes slike kranglefanter på KG, det vet jeg! :P)

Jepp, rett over deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...