Gå til innhold

Gutter, er fittesaft ekkelt?


Gjest sadge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan fant du derre tråden fra årevis siden? 🤷‍♀️

Anonymkode: 2bc6a...456

Må samle inn ny fittessaft gikk en del i helgen

Anonymkode: 425f4...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Topper og daler skrev (På 4.12.2020 den 9.09):

«Fittesaft» er et barnslig ord. Det minner meg om ungdomsskolen.  Derimot er det ingen menn som misliker at kvinnen blir våt når vi har sex. Det ville være veldig merkelig å mislike noe slikt, for det ville jo bety at mannen mislikte at kvinnen ble kåt under sex. Smak og lukt er med på å forsterke følelsen av at sex er deilig. 

Det er sant. Noe annet er om man synes det er godt å smake på.  

Anonymkode: c1930...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (7 timer siden):

Hvilket ord bruker du?

Å være våt. «Du er klissvåt, jo. Så deilig!» Eller så kan jeg snakke om det våte som kommer ut av henne når hun blir kåt. Engelsktalende tror jeg bruker forkortelsen «lub» for den helt korrekte medisinske betegnelsen, lubrikasjon.  Det blir også brukt om glidemiddel. Kanskje jeg skal begynne å kalle det for lub, rett og slett. :) 

Anonymkode: 98586...cd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er sant. Noe annet er om man synes det er godt å smake på.  

Anonymkode: c1930...902

Ja, jeg synes det er veldig rart. Kvinnekjønnet er jo det aller deiligste en heterofil mann vet! Jeg synes det er veldig rart å ikke like å lukte og smake på det. Men jeg er jo ikke fasiten her, selvsagt. Det finnes mange slags folk. 

Anonymkode: 98586...cd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (På 4.12.2020 den 9.09):

«Fittesaft» er et barnslig ord. Det minner meg om ungdomsskolen.  Derimot er det ingen menn som misliker at kvinnen blir våt når vi har sex. Det ville være veldig merkelig å mislike noe slikt, for det ville jo bety at mannen mislikte at kvinnen ble kåt under sex. Smak og lukt er med på å forsterke følelsen av at sex er deilig. 

Fittesaft fra ungdomsskolen var i vært fall det beste.

Men det er mange år siden 😕😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du anser det som ekkelt eller ikke, kommer an på hvordan du ser på/hva du føler for partneren din. Jeg synes mye seksuelle ting var ekkelt før, helt til jeg møtte min nåværende mann, som jeg elsker! Ingenting ved han er ekkelt. Å suge kjæresten sin eller la han komme i munnen din, gjør man ikke med hvem som helst..

Anonymkode: 1cdef...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...