AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Hva med å bryte litt med oss selv, å "fortelle verden" vår største hemmelighet... min største hemmelighet, er at jeg stjeler mye. jente, 24
Gjest nobilian Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 *** Jeg er egentlig en veldig snill og god fyr.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Haha, legg vel ikkje ut det her? Joda, alt går som anonym, om du føler nicket kan avsløre for noen .. TS 1
Gjest imli Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Joda, alt går som anonym, om du føler nicket kan avsløre for noen .. TS Spørs nok kva hemmelegheita er
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Jeg lyver mye. Om alt, og til alle. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #7 Skrevet 8. februar 2011 At jeg tok abort selv om jeg var (og er) i et stabilt forhold og trodde jeg kanskje ville ha barn. Og jeg angrer ikke.
Gjest Sommertid Skrevet 8. februar 2011 #10 Skrevet 8. februar 2011 Mine største hemmeligheter holder jeg for meg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #11 Skrevet 8. februar 2011 Da jeg var 15 fikk jeg den daværende kjæresten min til å tro at jeg hadde vært offer for et overgrep i barndommen. Han er den eneste jeg har servert den løgnen til, og jeg har aldri fortalt han sannheten.
Skywalker Skrevet 8. februar 2011 #12 Skrevet 8. februar 2011 Hvabehager?? Skal jeg avsløre min største hemmelighet for en anonym bruker på et pip åpent diskusjonsforum på internett? Neivettduhva? Da ville det jo vært mye morsommere å legge den ut på YouTube! 1
katt1 Skrevet 8. februar 2011 #13 Skrevet 8. februar 2011 Hva med å bryte litt med oss selv, å "fortelle verden" vår største hemmelighet... min største hemmelighet, er at jeg stjeler mye. jente, 24 Det bør du faktisk holde for deg selv. Min hemmelighet er at jeg vet hvem du er... 2
Tears.of.the.Sun Skrevet 8. februar 2011 #14 Skrevet 8. februar 2011 At jeg ser på Paradise Hotel. Uff uff 1
Gjest Adera Skrevet 9. februar 2011 #16 Skrevet 9. februar 2011 Trur ikkje eg har noen store hemmeligheter, faktisk. Og uansett om eg hadde noen, så er de nettopp det - HEMMELIGE.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #17 Skrevet 9. februar 2011 Jeg venter på link Min største hemmelighet er at jeg liker godt smaken av hud.. som i spise hud
Gjest Raindrops Skrevet 9. februar 2011 #18 Skrevet 9. februar 2011 At jeg ser på Paradise Hotel. Uff uff Haha,ditto! Hadde dere sett meg eller kjent meg IRL så hadde dere ikke gjettet det
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #19 Skrevet 9. februar 2011 At jeg er veldig sensitiv og har en godt utviklet 6.sans Jeg sanndrømmer, er klarsynt og at jeg har vært slik siden jeg ble født. FOr meg er det mye info jeg ikke har noe med og ikke forstår noe av, men men. At jeg kan ta på gjenstander og noen ganger vite ting som omhandler den eller eieren. Helt klare bilder, hva som er blitt sagt osv... At jeg kan besøke steder å vite ting som har eksistert eller skjedd der langt tilbake i tid. Kjenner lukt, følelser og ser bilder...Litt av et sjokk, for det skjer ikke hver eneste gang. Så nå har jeg sluttet å holde kjeft om det til mine nærmeste. At avdøde kontakter meg, skjedd 3 ganger, og ber om noe. Veldig sårbart. Noen ganger tier jeg, noen ganger blir jeg så satt ut at jeg rett og slett ikke klare holde meg.
I Grosny Skrevet 9. februar 2011 #20 Skrevet 9. februar 2011 Min største hemmelighet er at jeg er blant de 4 mest beskjedne i verden gjennom alle tider 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå