Gå til innhold

Mono, sowhat


Kid-a

Anbefalte innlegg

SNUFS!

Nå legger de ned alt som er av bra utesteder. Jeg kan ikke gå ut lenger. Er det noen som har noen gode erstatningsforslag, sånn ikke altfor langt unna sentrum?

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv, ulv er jo alltid fullt. Dessuten er det litt for hipt og kult. Eneste stedene jeg kan være nå, er Mir og Nyx. Men nyx er kjipt, og mir er langt unna og har altfor høy aldersgrense (jeg er fortsatt bare atten). De er vel forresten litt strenge med alder på ulv, ulv nå også.

Nå blir det schous, møllers og løkka... Har forresten hørt at det skal komme et nytt rockested i kjellern på *husker ikke navn*. Ellers er jo alltids bokkafeen åpen en gang imellom.

Killerego har jo også mistet skjenkebevilgningen. Nå er det kjipt å være ung. Jeg som pleide å trives så godt i byen.... etter dette kan jeg spare sinnssykt mye i busspenger og hjemmefylla.

:snufs:

TIPS!?????

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokostkjelleren er gøy. 30kr for halvlitern. Tullins Cafe er mitt nye sted etter at jeg oppdaget at de har MØRKT ØL PÅ FAT *drømme*. Blå?

Forøvrig lurer jeg på hvorfor jeg sitter her og skriver om utestedene på en lørdagskveld i stedet for å være der. Er dog 17 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er frokostkjelleren?

Det er jusstudentenes pub og ligger like ved SAS hotellet på Holbergsplass, bak humanetisk forbund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...