Gå til innhold

sjekke ut nye spill.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble så inspirert av denne tråden at jeg lagde meg en konto og holder på å laste ned Everquest 2 nå :fnise:

Jeg husker at jeg prøvde det når det først kom for ørten år siden så jeg lurer på hva jeg vil synes om det nå

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Hvis du bare prøvde det for lenge siden, så er det ikke sikkert du vil like EQ nå. Grafikken er ikke slik vi har blitt vant til i dag med alle andre spill.

Det som gjør EQ til et bra spill er at det er en god spillefølelse i det.

Skrevet

Jeg liker veldig godt EverQuest 2. :smilbla:

Skrevet

Jeg så litt på screenshots og er forberedt at grafikken ikke er helt som Conan eller WoW men så lenge opplevelsen er god kan jeg helt fint leve med det :)

Men nå begynner jeg ihvertfall med gratisutgaven men er det noen som vet hvor stor forskjell det er på det og på å "oppgradere" til sølvmedlem?

Hva mangler?

Jeg ser også at det kommer noe som ser ut som en samlepakke med alle oppgraderingene som har kommet så hvis jeg liker det så er det langt ifra umulig at jeg kjøper den ;)

Skrevet (endret)

Jeg abonnerte før, men har nå gått over til silver. Med silver kan du kjøpe broker tokens slik at du kan trade hos brokeren med andre spillere. Du får også flere character slots, og kan bruke alle chatterommene. Jeg husker ikke resten av endringene, men det var pga disse at jeg oppgraderte.

(Ellers liker jeg grafikken på EQ2 mye bedre enn på WoW. Synes sistnevnte så noe tegnefilmaktig ut).

Endret av Tabris
Skrevet

Så man kan ikke trade med andre spillere uten å betale den engangssummen for silver oppgraderingen?

Men du skrev at du abonnerte før, og nå ble jeg veldig forvirret, kan man både spille gratis, betale en engangsum og abonnere?

jeg likte forresten den tegnefilm aktige stilen til WoW bedre enn den mer realistiske til Conan :gjeiper:

Skrevet

Jeg abonnerte for ca et år siden, men stoppet abonnementet og gikk bort fra EQ2 siden jeg ikke spilte så mye og syntes det var sløs å "kaste penger ut vinduet". Men når jeg hørte at de hadde en F2P-versjon, så gikk jeg tilbake og laget meg noen nye karakterer. Jeg oppgraderte fort til silver, siden jeg syntes jeg fikk mye igjen for den engangssummen.

Såvidt jeg husker, så kan du ikke trade med andre som bronze. Dvs, du kan kjøpe, men ikke selge. Og selv med silver må du kjøpe broker tokens for å legge ting ut på brokeren.

Da har vi nok litt ulik smak, jeg liker mye bedre den realistiske stilen. Det er blant annet derfor jeg spiller EQ2 og LotRO, og ikke WoW. :)

Skrevet

Ah takk :9 men burde det ikke finnes en gullversjon og..?

Skrevet

Jo, det gjør det. Men gullversjonen er fast abonnement, så jeg ser ikke helt hva som er forskjellen på gullversjon og vanlig abonnement. Men det er visst en forskjell. Det er også en platinumversjon, som er det samme som et livsabonnement. Om jeg husker riktig.

Skrevet

Takk for all info Tabris! Du er en knupp :jepp:

Skrevet

Bare hyggelig. Og må bare spørre mer her, eller på PM om du lurer på noe mer. :jepp:

Skrevet

Jepp, da har jeg vært på hamstring! :fnise: Ble litt flere spill enn jeg hadde planlagt, men det var så billig at jeg ikke kunne dy meg.

Disse ble kjøpt:

Black and White 2

Hitman Collection.

Sidmeier's Civilization IV Complete.

Dragon Age Origins

Mass Effect 2 (fant ikke enern.)

Også Diablo 2.

Alle spillene utennom black and white og hitman er ny for meg, så jeg gleder meg enormt til å prøve! Blir nok "tilfeldigvis" borte hele natta nå ja. Kjæresten for greie seg selv i natt. :lur:

Skrevet

Oj, Dragon Age Origins og Mass Effect 2 er flotte spill! De to kan minne om hverandre, bare at DA er satt i en typisk high fantasy verden, og ME2 er sci-fi. Sistnevnte spilte jeg forresten ferdig i går kveld. :smilbla:

Skrevet

Gleder meg hvert fall masse. Problemet nå er vel at jeg ikke aner hvor jeg skal begynne engang. :fnise:

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som har erfaringer med Half Life 2? Bra? Dårlig? Skummelt?

Skrevet

Vil oppdatere listen litt;

Assassin's Creed 2

Day of Defeat: Source

Half-Life 2

Mirror's Edge

Portal

Team Fortress 2

The witcher: Enhanced Edition.

Holder på å laste det ned fra steam nå. Lurer også om jeg skal kjøpe Magicka, det ser litt morsomt ut.

Gjest sardintroll
Skrevet
Assassin's Creed 2

Jeg storkoste meg med AC2, runda det like over nyttår. ;)

Selv gleder jeg meg som en gal til Dragon Age 2 kommer på torsdag, jeg får det som en liten forsinket bursdagsgave! :jepp:

Skrevet

Noen som har erfaringer med Half Life 2? Bra? Dårlig? Skummelt?

Half life 2 er den mest kvalmende og ubehagelige spillet på lenge. Man blir tørr i svelget og angst i halsen over det den nære overvåkningsfremtidsscenarioet. Jeg fikk mareritt jeg, etter å ha spilt half life 2. Man blir opplsukt av spillet og sånne som meg lever seg ihvertfall helt inn i leken.

Skrevet

Half life 2 er den mest kvalmende og ubehagelige spillet på lenge. Man blir tørr i svelget og angst i halsen over det den nære overvåkningsfremtidsscenarioet. Jeg fikk mareritt jeg, etter å ha spilt half life 2. Man blir opplsukt av spillet og sånne som meg lever seg ihvertfall helt inn i leken.

Verre enn left 4 dead 2?

AnonymBruker
Skrevet

Gøy å se at det er andre som spiller litt her også!

Mine favoritter om dagen er Dragon Age (tenkte jeg måtte prøve, siden Dragon Age II tross alt kommer i morgen :popcorn: ) og Mass Effect (2ern er best, men opplevelsen blir bedre av å ha spilt eneren først. Også kommer jo 3ern til jul, hurra!). Om du ikke har prøvd The Elder Scrolls IV: Oblivion heller, så kanskje det er en mulighet? The Elder Scrolls V: Skyrim kommer også i år, 2011 blir et bra spillår!

Var ikke spesielt glad i RPG jeg heller, men så prøvde jeg Borderlands - fantastisk kult spill, en av mine favoritter! Følte det var litt en blandning av flere sjangre, så det åpnet øynene mine for litt nytt, iallfall.

Vil gjerne høre hvordan The Witcher er... Ja, 2ern kommer i år :kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...