HopelessFear Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Har lyst til å sjekke ut noen nye spill. Har likt veldig godt spill som Heaven & Hell, Black and white, age of empires, WOW, age of mythology, warcraft (3 og frozen throne.) hitman, the settlers IV. Så det hadde vært fint med noen spill i de banene. Hadde vært kjekt om det er mulig å spille sammen over nett.
HopelessFear Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2 Skrevet 9. februar 2011 Er det ingen som spiller spill her inne?
HopelessFear Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2011 The Sims? Siden du er ei jente... Så en kan bare like en vis sjanger fordi en er jente? Makan. 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Vel, tar jeg feil når jeg tipper at guttespill som battlefield-serien ikke er noe for deg? Nettopp!
HopelessFear Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2011 Vel, tar jeg feil når jeg tipper at guttespill som battlefield-serien ikke er noe for deg? Nettopp! Jeg liker battlefield. Og det er ikke kjønnsdelt. Vet om mange jenter som liker det. 3
Gjest Bond Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 (endret) - Heroes of Might and Magic serien? Nummer 6 kommer snart, men synes de gamle er moro også. Har selv spilt alle fra II-V.. (faktisk, den tiden II var aktuell.. eeevigheter siden) - Civilization IV (og kanskje V) - syntes selv at V var en gedigen skuffelse og mye fattigere enn IV, men men.. ser jo bittelitt penere ut. (hater intenst at spill blir enklere, og at pc spill taper pga konsol-vennlighet) Endret 9. februar 2011 av Bond
KaDust Skrevet 9. februar 2011 #8 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Vel, tar jeg feil når jeg tipper at guttespill som battlefield-serien ikke er noe for deg? Nettopp! Jeg er jente, og liker battlefield-serien. Når det kommer til spill du kan spille, så har jeg fått opp øya for Mass Effect og Dragon Age. Ellers er jo Everquest, Aion, Guild Wars og Rift gode mmorpg-spill. Endret 9. februar 2011 av KaDust
Gjest Bond Skrevet 9. februar 2011 #9 Skrevet 9. februar 2011 Vel, for å like Dragon Age må man nok like RPG litt, tenker jeg.. Den nye blir sannsynligvis mer slasher-type og mer lik Mass Effect (*sukk*), men første var jo ganske ren RPG (top view, strategipauser osv). Så om RPG er mulighet, kan man også tenke på Elder Scrolls: Oblivion, Neverwinter Nights2, Baldurs Gate 2, osv. Litt eldre spill, men ufattelig mye moro!
HopelessFear Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2011 RPG er en mulighet, ja, men jeg har ikke spilt så veldig mye av det. Skal sjekke ut litt om jeg finner det som er nevnt av interesse.
Tabris Skrevet 9. februar 2011 #11 Skrevet 9. februar 2011 Du har jo spilt WoW, det er RPG. Hvis du vil ha mer MMORPGs, så ta en titt på EverQuest 2 og Lord of the Rings Online. Begge de har gratisversjoner.
HopelessFear Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #13 Skrevet 9. februar 2011 Jeg har spilt noe, men ikke så veldig mye. WoW er vel det meste jeg har spilt RPG. Også Fable.
Gjest Bond Skrevet 9. februar 2011 #14 Skrevet 9. februar 2011 Vel, om du likte Fable, da kan sikkert Mass Effekt være noe, det er litt mer konsolvennlige RPG slik jeg ser det. Dvs - litt mer slåssing, litt mindre av karakterutvikling og slikt. Dragon Age er litt mer rensplikka RPG - men om du ikke velger de tyngste vanskelighetsgrader, går det an å spille den gjennom ganske greit uten å sette seg alt for mye inn i diverse aspekter. Man må heller ikke ta alle de tøffeste tingene (noen drager som kan være litt utfordrende er bare side-quests).
HopelessFear Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #15 Skrevet 9. februar 2011 Har prøvd Rift litt, syns det minnet litegranne på WoW. Men det kan være fordi de har tatt noen ting fra WoW inni spillet. Men syns det var helt greit. Mass Effect ser ganske underholdende ut, så kanskje jeg skal sjekke ut det i nærmeste framtid. Samme med Dragon Age.
HopelessFear Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #16 Skrevet 16. februar 2011 Skal til byen nå og sjekke om jeg finner Might and Magic, Draqon Age og muligens Mass Effect. Noe mer jeg burde ha øynene opp for?
waco Skrevet 16. februar 2011 #17 Skrevet 16. februar 2011 Er det ingen på kvinneguiden som spiller starcraft2?
HopelessFear Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #18 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har spilt det, men jeg blir stressa. Veldig morsomt da, men kanskje ikke så veldig bra for hjertet for min del. :gjeiper: 1
waco Skrevet 16. februar 2011 #19 Skrevet 16. februar 2011 Jeg satt å spilte starcraft hele natten igår. Spilte med en israeler og en spanjol tror jeg. Det er så deilig å spille og glemme hverdagen (hvernatten), noen ganger skulle jeg ønske at det var spill som var virkeligheten og livet var illusjoner!
JumboJenny Skrevet 16. februar 2011 #20 Skrevet 16. februar 2011 Jeg liker samme spill som deg. Om du liker mmorpgs så kan du jo f.eks teste AION. Tar dog lengre tid å levle etc enn i WOW, mer grind og ja. Mer tidkrevende. Ikke alle får epix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå