AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Hei! Jeg har ett spm som jeg alltid har lurt på... Noen ganger når jeg er deprimert og ser meg selv i speilet, føler jeg meg sååå stygg.. men det er kun når jeg er deprimert. Andre dager, der jeg ikke er deprimert så føler jeg meg ganske fin. Er det noen her som vet at de er pene, men som opplever at de føler seg stygge når de deprimert? Det som er rart også er at når jeg er ute i byen så får jeg veeeldig mye oppmerksomhet av gutter når jeg har det bra. Men når jeg er deprimert så føler jeg at det er ingen som ser på meg.. Er det bare det at jeg ikkke legger merke til det fordi jeg tenker for mye på andre ting? Noen som har opplevd det samme? Jeg er så desperat over å finne ut av dette her.. Fordi det tærer sååå mye på meg når jeg er deppa Jeg føler meg heeeeeelt mislykka.. Det går også utover forhold mitt har jeg merka..
Betty2 Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Når mann er deprimert så fungerer hjernen på en annen måte. når du er nedfor tar du ting mer personelig. når mann er glad og godt humør, så er det lettere å riste av seg ting, fordi hjernen tolker singalene på en anen måte. det med at du blir lagt merke til når du er i godt humør og ikke når du er i dårlig humør, sies å ha noe å gjøre med utstråling. Angivelig plukker andre mennesker opp våres signaler som vi ubevist sender ut. ligger ved en link til noen filmer og forklaringer fra helse vesnet. mange greie klipp der inne om litt av hvert http://www.helsefilm.no/v1/Default.aspx
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå