Gå til innhold

Synger du i dusjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere enn meg som holder en liten privatkonsert hver gang de er i dusjen?

Hva pleier dere å synge?

Her går det populært i "you ligth up my life" av Whitney Houston :fnise: , fotballsanger, roxette, øystein sunde...ja, en god blanding!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øystein Sunde passer bra for en kattevask på travle morgener. :nigo:

Skrevet

Ja.. Men det er eneste plassen jeg synger også, med mindre jeg er alene hjemme :P Synge på alt mulig rart, egentlig :sjenert:

Skrevet

Nei, jeg gjorde det før, men av en eller annen grunn sluttet jeg. Uten at jeg helt vet hvorfor. Nå føles det bare unaturlig.

Skrevet

Ja, haha hele tiden! Synger det jeg har dilla på egentlig

Skrevet

Dusjen er vel omtrent det eneste stedet jeg ikke synger. Synger alltid ellers når jeg er hjemme, spesielt hvis spotify kjører.

• Liker 1
Skrevet

Gjorde det alltid før, nå gjør jeg det aldri. Ellers pleier jeg ALLTID å synge når jeg lager mat :fnise:

Skrevet

Nei, jeg gjorde det før, men av en eller annen grunn sluttet jeg. Uten at jeg helt vet hvorfor. Nå føles det bare unaturlig.

Samme her! :jepp: Merkelig det der..

Gjest Sommertid
Skrevet (endret)

Eneste gangene jeg synger i dusjen er når jeg dusjer før jeg skal ut på fest ol. Da har jeg musikk på og synger for full hals.

Jeg har IKKE en vakker sangstemme så det hadde blitt ganske pinlig om noen hadde kommet hjem til meg i det jeg var i dusjen (har venner som ikke rnger på før de kommer inn) :sjenert:

Jeg synger på den sangen som står på der og da.

Edit: For å illustrere sangstemmen min kan du høre for deg en katt i paringstiden :fnise:

Endret av Sommertid
Skrevet

Dusjen er vel omtrent det eneste stedet jeg ikke synger. Synger alltid ellers når jeg er hjemme, spesielt hvis spotify kjører.

Samme her.

Skrevet

Nei. Jeg er nemlig ikke gal.

Skrevet

noen ganger ikke vær gang.

Kun når det er dårlig vær.

Gjest Valiant
Skrevet

Kun når det er dårlig vær.

Gå og hopp foran en buss.

Skrevet

Jag sjunger alltid i duschen när jag är ensam hemma! Oftast sjunger jag faktiskt sådant som jag egentligen inte lyssnar på, typ schlager (som jag inte tål annars!) just för att det är lättare att sjunga och det klingar så vackert mellan väggarna, haha. Akustiken i duschen är kung!

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Synger bare når jeg VET at ingen hører meg, er jeg alene hjemme synger jeg hele tiden :P

Blir rolig og avslappet av å synge :)

Skrevet

Jeg synger av og til, kommer an på hvordan humør jeg er i :)

Gjest Quelleriel
Skrevet

Hvis jeg hører på musikk mens jeg dusjer, synger jeg som regel :) Pleier å synge alt mulig rart egentlig :P

Skrevet

Det har jeg aldri gjort i mitt liv. Jeg har mer enn nok med å få balansert meg opp på de fire bukkene for å få dagens sandblåsing, så konsentrasjonen må gå dit den behøves. ;)

Skrevet

Det hender det er konsert både i dusjen, og i bilen, og at jeg høres ut som noe i nærheten av ei kråke, det tar jeg overhodet ikke høytidelig akkurat da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...