Gå til innhold

skal kjøpe stasjonsvogn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

vi ønsker en sikker bil. vi tenker å bruke rundt 150-200 tusen. vi har lenge ønsket oss audi, men ser at man betaler mye kun for audimerket..

hvilke biler er det oftest problemer med? ting som må fikses, blir ødelagt osv.

anbefaler dere toyota avensis? hvorfor, hvorfor ikke? hvilke andre biler er å anbefale?

takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Toyota Avensis skal vel være en driftssikker nok bil. Selv har jeg kjørt Skoda Octavia i over 5 år, og det har ikke vært noe tull med den hele den tiden jeg har hatt den.

Hvis du ser på finn kan du få en 2008 octavia til rundt 170' eller en 2006 Toyota Avensis til rundt samme prisen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke valgt Toyota, men ser jo at den er populær driftsikker å barne vennlig. Går ut i fra du skal kjøpe brukt. Personelig ville jeg sett ut Passat, MB E klasse mye plass ,BMW 5serien.

Du finner vel en Audi til 200' vil jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan selvsagt få nesten hvilken bil du vil til under 200 000. Det er bare å kjøpe en som er tilstrekkelig gammel nok, det....

Personlig ville jeg valgt etter plass, kofort, km-stand og årsmodell. Og da hadde jeg ikke endt opp med hverken Mercedes, Audi eller BMW..

En Passat kan derimot være et godt alternativ for dere. Den ligger vel ca 10-20 000 over Octaviaen for samme årsmodell og ca samme km-stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville da gått for en Passat :)

Blir min neste bil. Har en del venner som har.

Ingen problemer, og ingen klager på plass. Fin familiebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Audi A6.. Kjempefornøyde, stor bil, quattro og STOR TDI-motor.. Den er knallsprek, skinnseter og automat...

Om det ikke var for at den nå blir for liten for oss da vi har både hundebur og snart barnevogn hadde vi aldri i verden solgt den... Men sånn blir det nok til våren... For oss er det viktig med komort, automat, godt anlegg og god plass, pluss at bilen er pen...

Jeg skjønner godt at folk kjøper Toyota, Suzuki og lignende, men de er mye mer slitne når de blir eldre enn det en litt dyrere bil er...

Med hensyn til pris, sikkerhet, komfort og km-stand tror jeg jeg ville valgt en Volvo V70, de er ikke mye dyrere enn f.eks. Passat som ble foreslått her, og de er jo kjent for å være supersikre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi og skal snart kjøpe ny bil, og har lagt budsjettet til ca 250 000 kr. Vi har ikke helt bestemt oss, ender nok opp med en Audi.

BMW 5-serie og vil vere et bra kjøp, og et vennepar har kjøpt seg en helt ny passat, den virker vertfall veldig god :)

Mange har enten et hat eller elsk forhold til volvo, men jeg synest og at

Volvo V70 kunne vert et godt alternativ. Bra kvalitet motormessig, god plass, trygg og robust bil.

Ville aldri ha kjøpt meg en avensis. Grisekjedelige biler, som ikke har noe å by på.. Synest de kan bli litt vell trange og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...