Gå til innhold

Grønn te, gjerne i løsvekt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne utvidet te reportoaret mitt litt, og lurte på om noen vet om noen butikker som selger gode teer. Gjerne med godt utvalg av grønne teer, og gjerne løsvekt. Er så lei av butikk teene som smaker dritt..

I Oslo område forresten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på en kaffe og te-butikk og si til dama at du vil ha en god en:) Og den grønne på indiska med mango er god!

Skrevet

Gå på en kaffe og te-butikk og si til dama at du vil ha en god en:) Og den grønne på indiska med mango er god!

Ja, det var det jeg tenkte, men trenger noen tips til sånne butikker, er ikke så godt kjent på det område enda :)

Den skal testes, takk!

Skrevet (endret)

Er en stor helsekost ved de anker-boligene ved akerselva, der har de mye gøy! På den butikken innerst til venstre i byporten, tror kanskje den heter kremmerhuset eller noe i den duren? Og den er en slik kaffe-sjappe på oslo city. Steder hvor de har ordentlig, selger ofte også:)

Så ta på joggeskoene og ta en te-tour!

http://oslopuls.aftenposten.no/restaurant_uteliv/article6311.ece

Endret av champi
Skrevet

Skrevet

Black cat i Grensen er flott.

Og den inni byporten som heter Kaffe Avec, ligger rett ved kiwi i 1. etg.

Skrevet

Grønn gresshoppe te fra Stockfleths er kjempegod! :jepp:

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

sorry at jeg kupper tråden, men noen som vet om ren kaffe og te butikk i oslo?

Skrevet

Dyrt er det, ja, men kvalitet koster og det samme gjør service. Folka som står bak denne står også bak l'Occitane og Oliviers & Co, om jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Dyrt er det, ja, men kvalitet koster og det samme gjør service. Folka som står bak denne står også bak l'Occitane og Oliviers & Co, om jeg ikke husker helt feil.

Ja. Enig med deg! Kvalitet frmfor kvantitet her altså. Takk for tips :)

Skrevet

Kremmerhuset har noen fantastiske teer. (De har butikk blant annet i Bogstadveien og på Storosenteret vet jeg ihvertfall!) Den ene grønne teen deres; Sencha Bjørnebær er Nydelig! :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...