Gå til innhold

Omskolering?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en kvinne på 27 år. Har vert igjennom tre smertefulle svangerskap pga kraftig bekkenløsning og vond rygg. Ryggen har jeg vert plaget med før. Sliter fortsatt med dette nå, og om jeg sitter mer enn 20 min kommer smertene. Legen sier at det ser ikke lovende ut. Fysio og trening gjør det bare værre. Kan se ut som at jeg kan få omskolering. Jeg er utdannet helsesekretær og hjelpepleier og jobber innenfor salg, og disse yrkene krever mye sitting og tunge løft. Vurderer barnevernspedogog utdannelse. Noen som vet om jeg kan gå det selv om jeg har utdannelser fra helse fra før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
Skrevet

Vil tro at din erfaring og forståelse fra helsesektoren vil hjelpe deg som barnevernspedagog, være mere effektiv. Det er kanskje mulig at noen emner overlapper også? Må si at det ikke høres lett ut med slike ryggsmerter, og trening samt riktig hvile sikkert kommer til å være svært viktig. Prøvd svømmeterapi, øvelser i vann? Da utsetter man seg for mindre skaderisiko, samt at bevegelser har en del motstand, uten at det er noen brå belastninger ...

Lykke til!

Cheers!

-runekki

;-)

svømming gir meg mye, men ikke nok til at smertene forvinner for godt. Det er godt for et par timer men så begynner det.

Skrevet

men noen som kan forklare meg hele prosessen fra man er sykemeldt til man kommer på omskolering? Og det økonomiske oppi det hele?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...