AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Etter å ha googlet, blir jeg egentlig ikke noe klokere-skulle tisse isted, og det kjennes VELDIG ut som en urinveisinfeksjon er på full vei. Har Apocillin i huset, funker det på slikt?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Det er ikke det man normalt bruker, så jeg tror ikke det har den beste effekten nei.
Gjest Andrea Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Gå til legen du. Har selv urinveisinfeksjon akkurat nå. Fikk antibiotika på lørdag da det ble så vondt at jeg ikke engang kunne gå, siden det gikk bak i nyrene. Ikke la det gå så langt. Det er helt grusomt. Skaff deg pencilin du!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 TS her, jeg trykket i meg tre apocillin før leggetid igår, da jeg våknet idag var jeg mye bedre. Har spist flere til frokost og lunsj, men kontakter legen for sikkerhets skyld og får noe mer egnet!
liv Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Det er viktig at du går en hel kur, om ikke kan du bli imun!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Glemte å si at det ble MYE verre etter jeg postet her igår, i løpet av to timer var den galopperende...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå