AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Hei. Jeg venter ikke mensen, men har hatt mens-smerter nederst i magen en stund nå (er snakk om +/- en måned). De er ikke konstante og jeg merker det ikke hver dag, de er litt av og på med andre ord. Noen ganger varer det en time, andre ganger varer det en hel dag.. Det kjennes vanligvis ut som murringer, men har de siste dagene kjent en brå stikkende smerte innimellom. Jeg tror egentlig ikke jeg kan være gravid, siden jeg går på p-piller og hadde mensen for ca en uke siden. Har forresten lagt merke til en slags hevelse nederst på magen. En liten trekant på en måte, like over skambeinet. Vet ikke om det kan ha en sammenheng, men verd å nevne. Jeg skal til legen om noen uker, men lurte på om noen her inne har opplevd lignende eller har en formening om hva det kan være? Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Det kan være cyster, de kan bli ganske så store. Godt du skal til legen, for det burde man når man har smerter eller blødninger man ikke vet årsaken til. Jeg har innimellom menssmerter utenom mens, men jeg har PCOS og derfor vet ikke kroppen min helt hva en syklus er, mere sykluss.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Hmm... Jeg hadde en del sykluskluss før jeg begynte på p-piller... Alt fra 3 til 6 uker var vanlig mellom... Vet ikke om det er nok variasjon til å være bekymret for PCOS? Vet du forresten om det er arvelig? Som du sier så er det bra jeg skal til legen snart. Får be ham sjekke litt av hvert ser det ut for!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå