Gjest Raina Skrevet 10. februar 2011 #361 Del Skrevet 10. februar 2011 Visse plasser på Møre er jo berykta for merkelige navnekombinasjoner. Kjenner til en Arne Kjell. Hva var liksom galt med Kjell Arne? Er frå Møre, og veit om ein Bjarne Kjell, Gunnar Leif og Erik Jan. Vel å tru at vi er originale og nyskapande. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 10. februar 2011 #362 Del Skrevet 10. februar 2011 Ler så tårene triller! Okaj, skal prøve å ramse opp noen her: Ragnar(sorry onkel), Geir, Oluf, Jørn, Pedro, Finn, Gabriel, Dan, Uno, Tommy, Jonny, Grim, Truls, Nikolai, Magnus, Kim, Jim, Jo, Steve (uttales steve, og ikke stiv ), Amund, Jørund. På jenter er det særlig jentenavn som er gjort til guttenavn, som Oddbjørg, Solbjørg og Kjellfrid Mine oldemødre het henoldsvis Hildegard Kaspara, Antonette Kaspara og Rosalie(Østerrisk), så skjønner at Kaspara var et poppis navn på 1850tallet! I tillegg fikser jeg ikke Trude, Trine, Charlotte, Kathrine, Caroline, Nine, Camilla, Sabrina, Bettina, Jofrid, Kristine/Kristin.. Hørte en gang om en mor som døpte sine tvillingsønner for Ferdinand og Hannibal haha vittig at du nevnte både mitt, og begge søstrene mine sine navn der:p Hva synes dere forresten om Chanielle? (sjaniell), og ett typisk norsk etternavn? Ei utafor der jeg bor kalte sønnen sin for Neo, og ei anna døpte jenta si for Rosa Liliana. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 10. februar 2011 #363 Del Skrevet 10. februar 2011 Er frå Møre, og veit om ein Bjarne Kjell, Gunnar Leif og Erik Jan. Vel å tru at vi er originale og nyskapande. Eller Reid Per Synes egentlig navnet er ganske kult, i sin særhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #364 Del Skrevet 10. februar 2011 Ei utafor der jeg bor kalte sønnen sin for Neo Kjenner óg ei som kalte sønnen sin Neo for ikke så veldig lenge siden. Altså, jeg synes på ingen måte at det er stygt, men det første jeg tenker på er Matrix - deretter tenker jeg at det er rart å hete "Ny" basically. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 10. februar 2011 #365 Del Skrevet 10. februar 2011 Digger denne tråden her, selvom navnet mitt er nevnt både en og to ganger.. Det er tannlege i nærheten her som heter Tannlege Røskeland. flere ufine navn: Guttenavn: Ursin Rune Robert Oleiv Jentenavn: Tanne Alfhild Synne Mindre pene navnekombinasjon som jeg kjenner folk som heter: Erling-Johan, Jan-Kåre, Kristoffer-Jon, Alexander Romeo, Emil Harald, Anne-Mona, Kim-Tommy Det blir også litt i meste laget når halvtnorske barn får navn fra begge verdnene. Som Per-Ali og Snorre-Mohammed (Begge disse to har gått i klasse med kusina mi) x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #366 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg er også fortsatt nysgjerrig på meninger om Lise. Ruth er et nydelig navn, men jeg ville ikke kalt barna mine det nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #367 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg synes Lise er dørgende kjedelig. Forbinder det med like kjedelige mennesker. Sukkersøte jenter i pastellfarger som går sykepleie. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 10. februar 2011 #368 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg synes Lise er dørgende kjedelig. Forbinder det med like kjedelige mennesker. Sukkersøte jenter i pastellfarger som går sykepleie. Eller allmennlærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 10. februar 2011 #369 Del Skrevet 10. februar 2011 Hhahaha, dør av denne tråden. Enda ikke sett mitt navn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #370 Del Skrevet 10. februar 2011 Hva synes vi om Martha/Marta da folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gwen Skrevet 10. februar 2011 #371 Del Skrevet 10. februar 2011 Marta er rødhåra og utadvendt men eget irriterende, bestevennina til Marta er sjenert og svak og derfor holder hun ut med henne. Kjenner mange slike Martaer,haha:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #372 Del Skrevet 10. februar 2011 Hva med Ole Johnny Ronny Reidar? True story... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #373 Del Skrevet 10. februar 2011 Kjenner ei som kalla ungen sin for: Olga Oline Petronella Madikken (+ 2 etternavn..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 10. februar 2011 #374 Del Skrevet 10. februar 2011 Kjenner ei som kalla ungen sin for: Olga Oline Petronella Madikken (+ 2 etternavn..) Herreminhatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raina Skrevet 10. februar 2011 #375 Del Skrevet 10. februar 2011 Hva med Ole Johnny Ronny Reidar? True story... Stakkars fyren blei dømt til fortapelse den dagen han blei døpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #376 Del Skrevet 10. februar 2011 Plogfrid, Hallgrim, Svetlana, Karete, Celine, Harry, Ronny, Madeleine, Tordis, Bergit, Oddbjørg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #377 Del Skrevet 11. februar 2011 Kjenner ei som kalla ungen sin for: Olga Oline Petronella Madikken (+ 2 etternavn..) Man kan bare ha 1 etternavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 11. februar 2011 #378 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Dette er blitt en fantastisk tråd! Snorre-Mohammed Sokrates Helge Plogfrid (deterministisk navnevalg, hun skal erstatte hesten i våronna..!) har alle fått meg til å le høyt og hjertelig Endret 11. februar 2011 av ViljaH 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Toxic88 Skrevet 11. februar 2011 #379 Del Skrevet 11. februar 2011 nå har ikke jeg giddi å lest ALLE sidene, men veit om ei som har kalt dattra si "India Savannah" også er jeg ikke super fan av Bror heller -"møt min bror Bror".. joda, hver sin smak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 11. februar 2011 #380 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg har en kompis som har kalt sønnen sin Mio Lydian. Jeg vet ikke hva det høres ut som, men ikke et guttenavn i hvert fall. Er det et navn?!?!? Gudbedre altså... Får assosiasjoner til et vaskemiddel jeg. Hva blir det neste? Zalo Zophie?! Navn jeg ikke helt liker er bl.a Ulf, Odd, Ingmar... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå