Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Hei, jeg ble nylig ferdig med p-pillebrettet mitt i går og skal begynne på nytt nå i dag for å utsette mensen. Da jeg møter opp på apoteket for å hente ut en ny så får jeg beskjed om at resepten ikke er gyldig lenger siden det er gått over ett år den ble skrevet ut. Mistenker at ejg har en gyldig resept som jeg har klart å rote bort. Så, i kveld skulle jeg tatt pillen rundt midnatt. Istedet må jeg ringe legekontoret og få skrevet ut en ny resept. Om jeg får time med en gang,siden det haster, så vil jeg ikke kunne ta pillen før ca kl 9 om morgenen. Spørsmålet mitt er da; om jeg tar p-pillen så mange timer etter jeg egentlig skulle tatt den, vil den påvirke utsettelen av mensen? Og er det "standard" å få småblødninger om man utsetter mensen? Isåfall, når kommer disse småblødningene? Da mensen skulle vært, eller lenger ut i syklusen?
Gjest Fikira Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Sikkert ikke uvanlig å få små blødninger. Jeg fikk ikke det, heldigvis. Og en dag skulle gå fint.
pandabear Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Dette er vel sikkert inviduellt, men jeg har ombestemt meg og begynt på pillen etter 1dag pillefri før, og det har gått bra. Husk at man ikke er sikrett for graviditet da da
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Dette er vel sikkert inviduellt, men jeg har ombestemt meg og begynt på pillen etter 1dag pillefri før, og det har gått bra. Husk at man ikke er sikrett for graviditet da da Gjelder det om det "bare" er 9 timer siden pillen skulle tas? Tar ikke minipiller, men Diane. Hvor lenge tar det cirka før man er "safe" igjen, isåfall?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå