Gå til innhold

Masse mas om PUA

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Synes det dukker opp gjester som refererer til PUA-teori i nesten hver eneste tråd om dagen, i alle fall på Seksualitet/Samliv og relasjoner-forumet. Det begynner nesten å bli litt slitsomt. Flere som har lagt merke til dette, og er det noen her inne som tar PUA seriøst?

Jeg synes det virker som svada fra ende til annen, og jeg har aldri bitt på når noen har forsøkt seg på typiske PUA-triks på byen.

Endret av Airi
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En forkortelse for Pickup artist

Og det er?

• Liker 2
Skrevet

Synes det dukker opp gjester som refererer til PUA-teori i nesten hver eneste tråd om dagen, i alle fall på Seksualitet/Samliv og relasjoner-forumet. Det begynner nesten å bli litt slitsomt. Flere som har lagt merke til dette, og er det noen her inne som tar PUA seriøst?

Jeg synes det virker som svada fra ende til annen, og jeg har aldri bitt på når noen har forsøkt seg på typiske PUA-triks på byen.

"Typiske PUA-triks" vil du nesten aldri oppdage, hvis han gjør ting riktig. Så de du har vært borti er nok ganske ferske i gamet og har gjort mange nybegynnerfeil. Folk driver med det fordi det funker.

Skrevet

"Typiske PUA-triks" vil du nesten aldri oppdage, hvis han gjør ting riktig. Så de du har vært borti er nok ganske ferske i gamet og har gjort mange nybegynnerfeil. Folk driver med det fordi det funker.

Jeg har sett littegran på fremgangsmåtene, og det funker sikker på noen, men det hadde aldri gjort susen på meg. Såpass kjenner jeg mitt eget reaksjonsmønster...

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du har et ganske snevert syn på hvilke metoder eller teknikker som finnes :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Ja, dei må jo lage spesialmetodar for nordiske damer fordi vi passar ikkje inn i den amerikanske malen... :skratte::lol:

Skrevet

Og det er?

Google it. Jeg måtte gjøre det da det begynte å bli snakk om det.

Skrevet

Ja, dei må jo lage spesialmetodar for nordiske damer fordi vi passar ikkje inn i den amerikanske malen... :skratte::lol:

Haha, så det på tråden om testing av menn (tror jeg det var). Kanskje min kode er genuint annerledes enn begge deler da. Jeg er både norsk og latino. Sikkert ikke en lett blanding :ler:

Skrevet

PUA er vel strengt tatt for menn med liten tiss og enda mindre selvtillit.

• Liker 2
Skrevet

Sikkert en 17-18-åring som er innom fra diskusjon.no for å øse av livserfaringen sin.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...