Gjest Airi Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 (endret) Synes det dukker opp gjester som refererer til PUA-teori i nesten hver eneste tråd om dagen, i alle fall på Seksualitet/Samliv og relasjoner-forumet. Det begynner nesten å bli litt slitsomt. Flere som har lagt merke til dette, og er det noen her inne som tar PUA seriøst? Jeg synes det virker som svada fra ende til annen, og jeg har aldri bitt på når noen har forsøkt seg på typiske PUA-triks på byen. Endret 7. februar 2011 av Airi 1
Gjest Airi Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Og PUA er? En forkortelse for Pickup artist
ToveM Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 En forkortelse for Pickup artist Og det er? 2
L. Kennedy Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Synes det dukker opp gjester som refererer til PUA-teori i nesten hver eneste tråd om dagen, i alle fall på Seksualitet/Samliv og relasjoner-forumet. Det begynner nesten å bli litt slitsomt. Flere som har lagt merke til dette, og er det noen her inne som tar PUA seriøst? Jeg synes det virker som svada fra ende til annen, og jeg har aldri bitt på når noen har forsøkt seg på typiske PUA-triks på byen. "Typiske PUA-triks" vil du nesten aldri oppdage, hvis han gjør ting riktig. Så de du har vært borti er nok ganske ferske i gamet og har gjort mange nybegynnerfeil. Folk driver med det fordi det funker.
Gjest Airi Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 "Typiske PUA-triks" vil du nesten aldri oppdage, hvis han gjør ting riktig. Så de du har vært borti er nok ganske ferske i gamet og har gjort mange nybegynnerfeil. Folk driver med det fordi det funker. Jeg har sett littegran på fremgangsmåtene, og det funker sikker på noen, men det hadde aldri gjort susen på meg. Såpass kjenner jeg mitt eget reaksjonsmønster... 1
L. Kennedy Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 Jeg tror du har et ganske snevert syn på hvilke metoder eller teknikker som finnes
Gjest navnelapp Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 Ja, dei må jo lage spesialmetodar for nordiske damer fordi vi passar ikkje inn i den amerikanske malen...
Gjest Airi Skrevet 7. februar 2011 #9 Skrevet 7. februar 2011 Og det er? Google it. Jeg måtte gjøre det da det begynte å bli snakk om det.
Gjest Airi Skrevet 7. februar 2011 #10 Skrevet 7. februar 2011 Ja, dei må jo lage spesialmetodar for nordiske damer fordi vi passar ikkje inn i den amerikanske malen... Haha, så det på tråden om testing av menn (tror jeg det var). Kanskje min kode er genuint annerledes enn begge deler da. Jeg er både norsk og latino. Sikkert ikke en lett blanding
Ethereal Skrevet 7. februar 2011 #11 Skrevet 7. februar 2011 PUA er vel strengt tatt for menn med liten tiss og enda mindre selvtillit. 2
Katana Skrevet 7. februar 2011 #12 Skrevet 7. februar 2011 Sikkert en 17-18-åring som er innom fra diskusjon.no for å øse av livserfaringen sin. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå