AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har de tre siste månedene gått ned 15 kilo. Disse kiloene har gått greit å få av seg, men nå begynner det å gå tregt Jeg vil ned 15 kilo til, men føler det er så leeenge til jeg når det målet. Tips for å få hodet på rett kjøl tas imot med takk
Votten Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Kanskje du kan prøve å variere treningen? (uten at jeg vet om du faktisk gjør det eller ikke) Jeg bare vet det med meg selv, at hvis jeg driver med det samme i for lang tid, blir motivasjonen til å trene lik null Lykke til
DiorCherie Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Ta med en venn eller kjæresten ut på tur, gjerne i terreng. Ellers får jeg alltid mer inspirasjon etter å ha kjøpt nye bøker om f.eks salat, yoga eller noe lignenes:) Prøv å varier treningen, kanskje kjøpe en rockering? Eller et hoppetau? Og prøv å sett deg mål for hver dag i forhold til trening og mat. Stå på, du har vært kjempeflink!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Takk for råd Nye treningsmetoder skal forsøker og fokuset på mat skal ikke bli på det jeg ikke kan spise, men det jeg kan Fått to kommentarer av kjente i dag på at jeg har gått ned, og det gav et boost det også
DiorCherie Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Takk for råd Nye treningsmetoder skal forsøker og fokuset på mat skal ikke bli på det jeg ikke kan spise, men det jeg kan Fått to kommentarer av kjente i dag på at jeg har gått ned, og det gav et boost det også Så bra! Er alltid gøy med kommentarer fra kjente, ekstra motivasjon!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå