Gå til innhold

Trenger motivasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har de tre siste månedene gått ned 15 kilo. Disse kiloene har gått greit å få av seg, men nå begynner det å gå tregt :( Jeg vil ned 15 kilo til, men føler det er så leeenge til jeg når det målet. Tips for å få hodet på rett kjøl tas imot med takk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan prøve å variere treningen? :) (uten at jeg vet om du faktisk gjør det eller ikke) Jeg bare vet det med meg selv, at hvis jeg driver med det samme i for lang tid, blir motivasjonen til å trene lik null :P

Lykke til :)

Skrevet

Ta med en venn eller kjæresten ut på tur, gjerne i terreng. Ellers får jeg alltid mer inspirasjon etter å ha kjøpt nye bøker om f.eks salat, yoga eller noe lignenes:) Prøv å varier treningen, kanskje kjøpe en rockering? Eller et hoppetau? Og prøv å sett deg mål for hver dag i forhold til trening og mat. Stå på, du har vært kjempeflink!

Skrevet

Takk for råd :) Nye treningsmetoder skal forsøker og fokuset på mat skal ikke bli på det jeg ikke kan spise, men det jeg kan :)

Fått to kommentarer av kjente i dag på at jeg har gått ned, og det gav et boost det også :)

Skrevet

Takk for råd :) Nye treningsmetoder skal forsøker og fokuset på mat skal ikke bli på det jeg ikke kan spise, men det jeg kan :)

Fått to kommentarer av kjente i dag på at jeg har gått ned, og det gav et boost det også :)

Så bra! Er alltid gøy med kommentarer fra kjente, ekstra motivasjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...