Gjest redstar Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Hei:) Jeg ser at et vikarbyrå utlysere en stilling om: Effektiv ordrebehandler, så det jeg lurer på er hva innebærer denne stillingen? Det er jo i kategorien kontormedarbeider/sekretær, og da er det jo mye kontorarbeid, data osv. Men det jeg lurer på er om man må feks gå i "kontorantrekk"(skjørt/dress) hver dag eller? Det står ikke hvilken bedrift det er for men arbeidsoppgavene er ordreregistrering/håndtering og annet forfallende kontorarbeid. Og ønskede kvalifikasjon er blandt annet god datakunnskaper, god muntlig/skriftlig og ellers står det ikke noe om skole osv. Jeg har ingen erfaring fra kontorarbeid men har jobbet i detaljbutikk og håndert ordebestilling, varetelling og div kontor/papir og jeg flink med data og lærer dette fort og tenker gjerne på å søke på denne stillingen, men må jeg da være skikkelig sånn kontorkledd og slikt eller er dem ikke "så pene på det", om dere sjønner hva jeg mener? Er ganske raskt og flink med data og papirer så jeg kunne godt tenke meg en kontorjobb en periode. Håper på svar:)
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Tipper det her er en helt vanlig kontorjobb og ingen krav til hvordan du går kledd. Du skal sitte foran en dataskjerm og legge inn ordre mm. Ikke møte kunder. Trenger nok ikke annet enn opplæring og ingen forkunnskaper. Har selv jobbet i finansbransjen og her gikk vi kledd som vi ville fordi vi sjeldent hadde direkte kundekontakt. Alt gikk pr. data og mail.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå