runekki Skrevet 8. februar 2011 #21 Skrevet 8. februar 2011 (endret) . Endret 20. februar 2011 av runekki
Gjesten Skrevet 8. februar 2011 #22 Skrevet 8. februar 2011 Jeg tror jeg ville latt det ligge. For alt du vet var han bare innom for moroskyld for å titte. Fantes ikke nettdating da han var ung vettu. Og som en over her også sa, så kan det faktisk hende din mor er med på dette - at de henter inn litt ekstra "krydder" nå og da. Mitt poeng er: Det kan være mange grunner til at han hadde vært der inne, og å begynne å pirke i det kan få frem informasjon du virkelig ikke ønsker.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #23 Skrevet 13. februar 2011 TS igjen. Jeg vil jo så gjerne la det ligge, men får så dårlig samvittighet pga mammaen min, som er så snill og god. Jeg har ikke nevnt dette før, men pappa har vært utro 2 ganger før, for en god del år siden. Dette er noe mamma vet. og det skapte helvete for oss, spesielt mamma. Skjønner hun har problemer med å stole på ham etter dette. Men det ser ut som de har det bra sammen nå, for det er som sagt en del år siden. Uff, håper han ikke ødelegger dette igjen skulle ønske jeg aldri så det jeg så. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #24 Skrevet 13. februar 2011 Kan jeg forresten få denne tråden slettet? Vil bare prøve å glemme:(
Lady La-Laa Skrevet 13. februar 2011 #25 Skrevet 13. februar 2011 Med nye opplysninger, vil jeg anta at det er ganske sikkert at han er ute på vift igjen! Moren din har gitt ham en ny sjanse to ganger og han vet at hans oppførsel har vært ødeleggende for henne, likevel tar han sjansen nå enda engang. Det sier meg at han hverken respekterer henne, forholdet deres eller den tilliten hun har gitt ham.. Likevel, om jeg var deg, så hadde jeg latt det være som det er... (Basert på at hun har latt det passere to ganger tidligere) Jeg mener, det er ofte at man gir folk en sjanse til å feile, og heller går om det gjentar seg, men hun har valgt å bli selv etter gjentakelse. Dette vet han - og utnytter det og hun vil nok virkelig IKKE vite, hun har fått vite det før og det skapte trøbbel for henne og det vil bli trøbbel for henne igjen. Siden hun tydeligvis vil være med han så er det enklest for henne å ikke vite ... kan også hende hun overser / bagatelliserer tegn som hun oppdager, altså hun "vet" men hun velger å leve i fornektelse... Fordi det er det mest behagelige, og på den måten kan hun opprettholde det livet hun ønsker å leve med han. Jeg vet om flere eksempler på bedratte ektefeller som innerst inne vet at det skjer, men de ønsker ikke å forholde seg til det fordi det er for ødeleggende og for vondt å måtte håndtere det. Om du forteller dette til moren din blir hun "tvunget" til å håndtere det, og det er nok ikke noe hun ønsker. Så jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet pga det, men du kan jo stille krav til din far og be han oppføre seg som en ektemann og be ham skjerpe seg... men du skal ikke føle ansvar for å gjøre det om det blir feil/vanskelig for deg, for det er ikke ditt ansvar å oppdra din far eller sørge for lykke i deres ekteskap.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå