Gå til innhold

ALTFOR tidlig!!!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Min datter på 8 kom hjemfra bursdagsselskap i dag og fortalte at to fra klassen hennes hadde sittet i en krok og klina :o !!! Er ikke det altfor tidlig?

Hun har fortalt meg at det er en i klassen hennes som er litt søt og som hun er forelsket i, men de er ikke "kjærster". Jeg spurte henne hva hun syns og om hun kunne tenkt seg å kline med han. Da svarte hun heldigvis at hun ville ikke det enda hvertfall. Stoler på henne, men blir litt skremt likevel, for det er jo veldig lett å bli påvirket i den alderen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det var vel tidlig. Min på 10 år vil ikke høre snakk om det motsatte kjønn! Enda mor selv må innrømme at hun i den alderen hadde hatt mange små forleskelser alt :)

Men det var kun forelskelser og ikke klining :wink:

Skrevet

:o høres helt utrolig ut! 8 år! :o

Kan det være at datteren din legger noe annet i begrepet "kline" enn du gjør? Håper det!

Skrevet
:o høres helt utrolig ut! 8 år! :o

Kan det være at datteren din legger noe annet i begrepet "kline" enn du gjør? Håper det!

Det er vedlig tidlig, men heller ikke så rart. SÅ små barn legger ofte helt andre ting inn i begrepet klining. Som oftest er det ikke verre enn litt klumsete nusser og klemmer. Dette er naturlig, og en ganske viktig del av at barna finner ut av kroppen sin. Hadde selv en "kjæreste" når jeg var åtte, og jeg kan love deg at det vi kalte klining, var ganske så uskyldige saker.

Skrevet
Som oftest er det ikke verre enn litt klumsete nusser og klemmer.

Det var det jeg mente at jeg håpet det var snakk om :blunke:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Puster litt lettet ut siden min datter på snart ti skal på fest i kveld ! :lol:

Skrevet

Uskyldig barnelek. De hermer vel etter "voksne". Tror ikke dere skal ta det så seriøst. ;) Jeg hadde kjærester fra barnehagealder som jeg nusset på i ny og ned.(les:et lite nuss på kinnet eller på munnen).. Og da var vi rimelig flaue.. hehe

Skrevet

Hehe... Enig i at det høres fryktelig tidlig ut. Men spørsmålet er: hva legger hun i "klining"?

En forsiktig suss på kinnet? Litt klemming?

Har disse 8-åringen drevet med klining slik vi voksne forstår det, hadde jeg nok blitt skeptisk ja...

Min stesønn er 8, og jeg har store problemer med å se for meg ham i en sånn situasjon... I tillegg jobber jeg på en barneskole - og jeg har sett 5.klassinger holde hender og danse tett... Men ikke lenger ned i alder enn det, så vidt jeg husker...

Skrevet

Min datter er ti og har hatt flere kjærester, den siste har hun enda og de ble kjærester i fjor sommer. De kysser litt på hverandre, men bare når de tror seg usett. de leier hverandre til o gfra skolen, og er bare sååå nusselige!

Når han kommer hit og ringer på kan han fex si:

God dag, frue, er din vakre datter inne? eller

Kan jeg få lov til å passe på ***** i dag?

Og når de skal fex gå på klubben sammen, sier han

Vær trygg, jeg forlater henne ikke et øyeblikk, det er hun altfor dyrebar til!

Han er bare så utrolig søt, og har iallefall sjarmert meg i senk.....

Han bor i huset ved siden av så jeg kjenner foreldrene godt......

Skrevet

Tror ikke det er så alvorlig, hun mener nok noe annet enn det vi tenker på...

Jeg husker at jeg hadde flere venner som hadde "pult" da vi gikk i første klasse :hoho:

Skrevet

Høres tidlig ut! Forhåpentligvis betyr det ikke hva vi mener med ordet.

Min 10-åring utrykker stor avsky ennå til tanken om en kjæreste, men guttene mine på 13 og 15 ønsker nok at det snart skal skje noe i deres liv. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...