Gå til innhold

Hvordan få til "snirkler"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer! Driver å legger siste hånd på verket på invitasjonene, og ser at jeg et par plasser får så god plass at det vil se helhetlig og pent ut med en "snirkel". du vet, sånne fine buede greier, mest som en pynt.

Jeg har googlet og sett rundt på nettet uten å finne noe jeg lett kan bruke. Lager invitasjonen i Publisher, og finner ikke noe der heller. Kan noen hjelpe meg? Hvor finner jeg dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg mente bare vanlig svart eller rosa sak som er tegnet. Men kanskje det var en idè????? Men er det noen som vet hvordan jeg får til de trykte snirklene?

mener du å prege arket? Som embossing?

http://www.weddingbee.com/2008/08/19/emboss-me/

At det lissom står ut av arket?

Skrevet

Stikk innom en hobbybutikk eller en bokhandler med scrapbook-hjørne! De burde ha utstyret til det :)

Skrevet (endret)

lager du de forhånd eller er digitalt? Om det er i photoshop f. eks. kan man laste ned forskjellige elementer på nett, søk etter photoshop brushes på nett.

så nå at du bruker publisher, kjenner ikke til programmet, men mulig det finnes tilsvarende muligheter til det programmet.

Endret av inaballerina
Skrevet

Jeg lager dem digtalt og er ikke så kjent med programmet publisher, første gangen jeg bruker det, så kanskje det går ann å laste ned. Skal undersøke det. Skulle ønske jeg hadde photoshop.

Har forøvrig lagt vekk ideen om å prege dem inn da det selvfølgelig kolliderer med det som er på baksiden, og dere forstår den keitete forklaringen :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...