Gå til innhold

PLAGES..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Javel.. Skriver bare her fordi det er SÅ mye som plager meg for tiden. Blir nok et langt innlegg dette her.......

Jeg merker at jeg sliter veldig psykisk for tiden, og er litt usikker på om jeg lider av depresjoner eller om det bare er en periode. Det har jo vart en stund nå, et par mnd..

Jeg føler meg veldig deprimert, ensom og sint, og gråter ofte (og når jeg først begynner å gråte, klarer jeg ikke å stoppe..!!!) :sjenert:

Det er så mye forskjellig som plager meg, blant annet jobben. Jeg har blitt lovet fulltid på jobben siden begynnelsen av desember, men ingenting har skjedd ennå. Hver gang jeg snakker med sjefen min om det kommer det bare masse unnskyldninger, og jeg føler meg veldig tråkket på. For eksempel i dag jobber jeg kun 3 timer..!!!!!!

Jeg har bestemt meg for å søke ny jobb, og skal prøve å få jobb i barnehage, selv om jeg er litt usikker på om dette kunne passet meg.

Jeg har verdens beste kjæreste, men jeg føler meg veldig usikker på han. Det har gått over 5 mnd siden vi sist hadde sex, og lysten svikter hos begge.. Jeg er ikke sånn som trenger å ha sex ofte, men 5 mnd er en laaaaaaang tid.. og selv om han hele tiden påpeker at det IKKE er fordi han ikke finner meg attraktiv, så kommer jeg selvfølgelig til å tenke at det er derfor. Vi snakker om dette hele tiden, men jeg vet at han tenker ofte på det og at han føler at han ikke strekker til.

Jeg er så leei av å bli avvist at jeg ikke orker å prøve lenger. Jeg vet at han elsker meg, men siden jeg sliter med andre problemer blir jeg veldig oppmerksomhetsgal, og han gir meg veldig lite oppmerksomhet.. Noen som kjenner seg igjen?

Noe annet som plager meg er at jeg ikke har lappen. Holder på med den, og kan til og med øvekjøre med min kjære. Men problemet er at jeg ikke TØR å kjøre med han? Føler meg veldig teit da vi fullt lovlig kan øvekjøre sammen, men selvtillitten min hindrer meg i dette..

UÆÆÆ, hva skal jeg gjøre? Noen som føler det slik? Er så lei av å føle meg så negativ hele tiden.. :snurt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her har du bare en ting å gjøre. Du må forsøke å knuse ned alle problemene til håndterlige småsaker og bagateller.

Sier en mann neitakk til sex med en kvinne han allerede frivillig har ligget med, ligger problemet hos mannen, ikke hos kvinnen. Selvsagt kan det medvirke om du er deppa og stresset. Men, til syvende og sist er det nok hos ham det ligger. Problem ikke løst, men skylden løftet bort fra dine skuldre.

Jobb? Ta det opp med sjefen på neste medarbeidersamtale. Alternativt se deg om etter en deltidsjobb å fylle tiden og lommeboka med. Ingen kan leve av løfter, så det er helt legitimt å ta en prat med sjefen, og få rede på hva du må forholde deg til, når du skal jobbe, og når du best kan putte inn en deltidsjobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...