Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

?

Litt spennende og se.

Hva er bra og hva er dårlig men det forumet du er på i forhold til KG?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på Heidi Øksendal sitt forum, og der diskuteres for det meste sminke og lignende. Passer fint for meg som liker dette. Er likevel mer på KG, da det er mer aktivt her inne og flere diskusjonsemner.

Skrevet

Rasteplassen.org. Et lite, koselig, lukket forum der "alle kjenner alle".

Skrevet

Mange forum er det rundt omkring da?

Noen som vet?

Skrevet

Er registrert på utallige forum, men de jeg besøker jevnlig er:

www.heidioksendal.com/forum

www.snute.net

www.tamrotter.com/forum

Skrevet

Er registrert på utallige forum, men de jeg besøker jevnlig er:

www.heidioksendal.com/forum

www.snute.net

www.tamrotter.com/forum

Noen som passer meg???

Skrevet

Noen som passer meg???

Det kommer jo an på om du er interessert i sminke, kjæledyr og tamrotter det :gjeiper: Selv om Snute har vel så mye snikksakk om dyreprat.

Skrevet

Jeg er i likhet med Tonje! registrert på utallige forum, men besøker jevnlig, i tillegg til KG;

Snute

Diskusjon

Mote

Gjest Violently Happy
Skrevet (endret)

Her.

Og her kan man lese om hva det er.

Endret av Violently Happy
Skrevet

Jeg har to nettsteder med forum selv. Kan ikke linke til dem her, da blir linken slettet. Ett av de forumene har et samarbeid med en tredje nettside, slik at vi bruker felles forum. Ellers er jeg en del på www.fjellforum.net. Leser også en del på www.hundesonen.no uten å være medlem.

Hva er bra og hva er dårlig men det forumet du er på i forhold til KG?

Det fine med mine egne forum er at de er små og hyggelige, med forholdsvis liten målgruppe. Det dårlige er at trafikken gjerne skulle vært litt større, hehe.

Fjellforum er flott fordi det finnes mye nyttig der for friluftsfolk, og har mer trafikk enn mine egne (ett av mine, det jeg deler med et et annet nettsted for kvinner og friluftsliv, er for jenter som er glad i jakt, fiske og friluftsliv). :)

Skrevet

Et lite, koselig, lukket forum der "alle kjenner alle".

Jeg har vært medlem på et slikt et før. Det var koselig helt til enkelte kvinnfolk ikke tålte at nye medlemmer sa noe annet enn resten, og de rottet seg sammen. Mange damer i fellesskap, kan være det hyggeligste i verden. Det kan også være det stikk motsatte. Setter ikke beina mine der igjen, nei.
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har vært medlem på et slikt et før. Det var koselig helt til enkelte kvinnfolk ikke tålte at nye medlemmer sa noe annet enn resten, og de rottet seg sammen. Mange damer i fellesskap, kan være det hyggeligste i verden. Det kan også være det stikk motsatte. Setter ikke beina mine der igjen, nei.

Hvor var det?

Må bare spørre.

Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
Skrevet

Jeg er på Underskog.

Skrevet (endret)

Jeg er ofte på vibb.no Jeg kan skrive min anmeldelse og å gi mitt terningkast av butikker, restauranter, skjønnhetssalonger, etc, i de største byene i Norge.

http://vibb.no/?Region=Oslo

Vibb.no er ”jungeltelegrafen” satt i system.

Det er raskt, enkelt og gratis.

Endret av Wonders
Skrevet

Jeg var mye på et mammaforum tidligere. Ellers har jeg vært aktiv i forumet til amobil (geek) og også et bilforum. Nå er det imidlertid kun KG.

Gjest nobilian
Skrevet

Er på smil-norge sitt forum, på intjforum og på flere klikk.no-forum, helst jaktrelatert. Dog med andre brukernavn.

Skrevet

Jeg er med i ett diskusjonsgruppe på wazzap.no

Og lavkarbo.no :)

Skrevet (endret)

Jeg bruker Desu

Endret av Chiyo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...