antibac Skrevet 7. februar 2011 #21 Skrevet 7. februar 2011 (endret) For noen år siden var jeg på vei ned noen trapper i en bar, jeg var HELT edru, men hadde høye sko på meg. Hadde vel kommet halvveis da jeg tråkka feil og tok salto ned trappene. Det gikk heldigvis fint, men ble rimelig flau da, ja. Endret 7. februar 2011 av antibac
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #22 Skrevet 7. februar 2011 Var på jobb, savnet sussebassen, og sendte ham en liten kosemail. Dessverre hadde han samme forbokstav som felles/gruppemailen til hele avdelingen i Norge. Guess what? Artig å gå i kantina den dagen, jadda (sorry men akkurat her vil jeg helst være anonym... ) 2
Persille Skrevet 7. februar 2011 #23 Skrevet 7. februar 2011 Var på jobb, savnet sussebassen, og sendte ham en liten kosemail. Dessverre hadde han samme forbokstav som felles/gruppemailen til hele avdelingen i Norge. Guess what? Artig å gå i kantina den dagen, jadda (sorry men akkurat her vil jeg helst være anonym... )
Gjest Sobril Skrevet 7. februar 2011 #24 Skrevet 7. februar 2011 Har en selv. Hadde fått noen til å vaske ut gamlehuset for utflytting. Jeg fikk ikke vært med på inspeksjonen selv, men mamma dro og sjekket "läget" sammen med huseier. Alt var fint og flott, og det eneste jeg hadde glemt igjen var en blå anal-intruder som lå igjen i skapet. Mamma fikk den med seg og vi har aldri snakket om det siden...
Envy Skrevet 7. februar 2011 #25 Skrevet 7. februar 2011 Har en selv. Hadde fått noen til å vaske ut gamlehuset for utflytting. Jeg fikk ikke vært med på inspeksjonen selv, men mamma dro og sjekket "läget" sammen med huseier. Alt var fint og flott, og det eneste jeg hadde glemt igjen var en blå anal-intruder som lå igjen i skapet. Mamma fikk den med seg og vi har aldri snakket om det siden... OMG DEN er lei!
QueenPenelope Skrevet 7. februar 2011 #26 Skrevet 7. februar 2011 Har en selv. Hadde fått noen til å vaske ut gamlehuset for utflytting. Jeg fikk ikke vært med på inspeksjonen selv, men mamma dro og sjekket "läget" sammen med huseier. Alt var fint og flott, og det eneste jeg hadde glemt igjen var en blå anal-intruder som lå igjen i skapet. Mamma fikk den med seg og vi har aldri snakket om det siden... :skratte: NÅ dør jeg
Gjest Instamatic Skrevet 7. februar 2011 #27 Skrevet 7. februar 2011 Åh gud jeg kom nettopp på en til da jeg leste igjennom tråden:D Var på vei til nattbussen etter en våt kveld på byen, halvveis i karl johan måtte jeg på do og gikk inn på mac donalds, eller jafs eller en av de stedene der. Gikk ut og fortsatte ned K-J, så beynte plutselig mennesker å stirre etter meg, plystre på meg og sånne ting og full som jeg var tenkte jeg at "wow, jeg må være skikkelig deilig i dag" og vrikka litt ekstra på rumpa der jeg spankulerte/sjanglet. Nede ved jernbanetorget stilte jeg meg opp på bussholdeplassen foran et butikkvindu. Helt tilfeldig snudde jeg på hodet så jeg kunne se i speilbildet mitt at da jeg hadde vært på do hadde jeg stappet miniskjørtet ned i tangaen bak. Jeg hadde flashet ræva mi til halve oslo, og ikke en gang lagt merke til at det trakk! Var ikke så pinlig der og da på grunn av vinen, men våknet dagen etter med et rimelig pinlig minne:D 4
Gjest Raina Skrevet 7. februar 2011 #28 Skrevet 7. februar 2011 Åh gud jeg kom nettopp på en til da jeg leste igjennom tråden:D Var på vei til nattbussen etter en våt kveld på byen, halvveis i karl johan måtte jeg på do og gikk inn på mac donalds, eller jafs eller en av de stedene der. Gikk ut og fortsatte ned K-J, så beynte plutselig mennesker å stirre etter meg, plystre på meg og sånne ting og full som jeg var tenkte jeg at "wow, jeg må være skikkelig deilig i dag" og vrikka litt ekstra på rumpa der jeg spankulerte/sjanglet. Nede ved jernbanetorget stilte jeg meg opp på bussholdeplassen foran et butikkvindu. Helt tilfeldig snudde jeg på hodet så jeg kunne se i speilbildet mitt at da jeg hadde vært på do hadde jeg stappet miniskjørtet ned i tangaen bak. Jeg hadde flashet ræva mi til halve oslo, og ikke en gang lagt merke til at det trakk! Var ikke så pinlig der og da på grunn av vinen, men våknet dagen etter med et rimelig pinlig minne:D Been there, done that. Har ikkje tal på kor mange gongar eg har gått igjennom byen passe dritings, med kjolen stappa ned i trusa. 2
Gjest Krizzy Skrevet 7. februar 2011 #29 Skrevet 7. februar 2011 En genial tråd... Når jeg var 11 år, og plutselig kastet opp to ganger på en stappfull lørdagsbuss. Satt i midtgangen så det rant nedover hele bussen. For et år siden når jeg hadde fått meg fine sko med litt hæler. Gikk ned den første trappen, også skulle jeg starte på den andre... Falt ned hele trappen! Helt forferdelig.. Så vondt, og så flaut..
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #30 Skrevet 7. februar 2011 Har ingen selv jeg kommer på nå, men synes denne var så morsom at jeg tar meg friheten å poster den i denne tråden. Beste flausen jeg har lest noen gang. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=28767 OK. Hør på denne da: På jobben min så finnes det datalister hvor ansvarsområder er definert med to bokstaver. De samme ansvarsområdene har selvfølgelig vanlige navn også. I forhold til økonomiansvar på dataspråket går de fra BA til BN. Jeg var skikkelig stressa en dag og skulle ha et kurs hvor en viktig person jeg trengte ble syk rett før. Et område som tok for seg utenlandssalg, også kalt BH, var avgjørende for meg å presentere men det skulle sjuklingen ta seg av. Fem minutter før alle kom sto jeg og så ned på kantinen fra kursommet mitt og plutselig la jeg merke til en dame jeg var sikker på jobbet sammen med han som ikke stilte opp. Hun kunne hjelpe meg ut med utelandspresentasjonen, tenkte jeg og åpnet vinduet og ropte ut i den overfylte kantinen der nede: - Hei, du i den røde genseren. Har du BH???! Det tok ikke mer en et sekund før jeg forsto hvorfor det ble stille der nede. Jeg lukket igjen vinduet. Det var liksom ikke slik at alle kjente til databetegnelsene. :oops: Lurer selv på hva jeg hadde trodd om en idiot åpna vinduet og skrek ut om damene gikk med BH eller ikke...? For mye å forklare for altfor mange mennesker. Alle så på meg mens jeg vurderte å trekke for gardinene.. Tro hva du vil, men dette er sant! Ikke snakk til meg om å drite seg ut! 8) 5
K.B.E Skrevet 7. februar 2011 #31 Skrevet 7. februar 2011 Jeg skulle ha kjøretime. Kjørelæreren min kom og sa at jeg bare kunne gå ut å gå inn i bilen så kom han snart. Jeg kjørte da en hvit bil, og gikk inn i den første hvite bilen jeg ser. Jeg setter meg inn og tar bilnøkkelen på plass, og den passet. Så kommer det en kjørelærer og sier at jeg har tatt feil bil. 2
Zoë Castillo Skrevet 7. februar 2011 #32 Skrevet 7. februar 2011 (endret) Min verste flause er noe jeg skammer meg dypt over ennå, 8 år senere, og jeg var ikke en gang skyldig! Here goes: Jeg var bestekompis med en gutt som jeg hadde ligget over til flere ganger. Han bodde hjemme hos foreldrene sine. En kveld var jeg ute med denne bestekompisen min og et lass andre venner. Plutselig forteller bestekompisen min at moren hans hadde funnet flere brukte tamponger gjemt bak toalettet hjemme hos dem. Alle syntes naturligvis at det var veldig ekkelt, og èn av dem, naturligvis en jeg var forelsket i, spurte på kødd om det var mine. Jeg ble så flau over tanken på at han kunne tro det, at jeg ble illrød og bare stammet fram noe idiotiske greier til svar. At broren til bestekompisen min hadde en litt "lurvete" kjæreste, og at det dermed sikkert var hennes verk, klarte jeg i alle fall ikke å få fram. Denne situasjonen har ALDRI blitt nevnt siden, og alle som var til stede er kun perifere bekjente i dag. Jeg er rimelig sikker på at de ikke ville ha mer å gjøre med tampong-gjemmern. Endret 7. februar 2011 av anti jante-June 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #33 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har en flause fra i går å dele videre. Jeg hater å bli undervurdert, jeg jobber i et mannsmiljø og jeg henger i et mannsmiljø, men har gjort det lenge, og de fleste har skjønt at jeg ikke snakker tull. Minus en... En forholdsvis ny bekjent, som bygger turbomotor for samboeren min. Han mener at jenter kan ikke kjøre, hvertfall ikke i høy fart, aner ingenting om bil og passer best til å bare stå til pynt i et hjørne med noe nybakt... Jeg er da ikke sånn, og ganske fast bestemt på å bevise dette i går, da motoren for første gang skulle til pers på ordentlig. Det ble jo en del skruing, og jeg hang med så godt jeg kan, og det ble gitt ut en løs ordre om at noen måtte kinne bilen (starte, uten å starte ), jeg sier jeg kan ta det, siden jeg stod nærmest, og var nesten i bilen, før de måtte fikse noe mer først, og da passet han på at han var nærmest når det endelig skulle kinnes. I ett litt overivrig forsøk for at jeg ikke skulle... Senere skulle den kinnes igjen, og jeg snudde meg og satte meg inn uten å snu meg for å se, men glemte å sjekke om bilen stod i gir, og kastet jo da bilen av jekken og ned på bremseskiva... Jeg har jo aldri glemt det før!!! Gjett hvem som fortsatt blir mobba da?! Og jeg som virkelig sku vise han... Gjorde det gitt...
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #34 Skrevet 7. februar 2011 Pappan min kjøpte vaskemaskin, men leverte den tilbake fordi den ikke funka, men det viste seg bare at han hadde glemt å ta i stikkontakten. :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #35 Skrevet 7. februar 2011 Absolutt en av mine pinligste opplevelser noensinne! Det var en av de første gangene jeg og kjæresten hadde sex. Egentlig gikk jeg rundt og ventet på at mensen skulle komme, og hadde derfor tatt på meg truseinnlegg. Men utover dagen ble det mer og mer flørting og det var tydelig at han hadde lyst på en omgang i sengehalmen. Jeg hadde jo lyst på han også, men doen var langt unna og soverommet alt for nært. Og mer enn noe annet, så kunne jeg absolutt ikke la han se truseinnlegget! Så hva gjør jeg? Jo, jeg pakker kjapt hånda ned i trusa og røsker ut truseinnlegget fort som f. før jeg pakker det i...... SOKKEN. Greit så langt. Vi begynner å kose oss, og han vil gjerne gå ned på meg. Jeg sier ikke nei takk. Han tar av trusen min og begynner å gjøre sitt, før han plutselig trekker ut en lang papirstrimle fra munnen/musa mi!!! Tydeligvis hadde det øverste laget av truseinnlegget ikke blitt med i mitt røsketak. Det var så pinlig at jeg trodde jeg skulle DØ. Som om ikke det var pinlig nok, jeg hadde glemt at jeg hadde et halvt truseinnlegg pakket inn i sokken, før senere ut på dagen da hans mor påpekte at jeg hadde en rar bylt på ankelen. Det verste var at hun drev og stelte med noen myggstikk jeg hadde på beinet, og ville derfor ikke fjerne blikket før hun så hva det var. Huff, jeg bare røsket innlegget ut av sokken så fort som jeg kunne før jeg raskt kastet det inn i nærmeste skuff. 4
Wonders Skrevet 8. februar 2011 #36 Skrevet 8. februar 2011 vi har mye av dette her, hahaha jeg dævar! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=205999
Lillemeg25 Skrevet 8. februar 2011 #37 Skrevet 8. februar 2011 Her var det mye morsomt Vel jeg klarte en gang å tryne langflat på uteplassen jeg henger på. Tryna selvfølgelig rett foran en lang sofa som var gnufull av folk. Verste var at jeg helt edru!! Herregud det var flaut altså. Husker en gang jeg og eksen skulle ta en buss hjem fra en venn av han vi hadde vært hos. Jeg var vel 17 år eller noe. Vi satt på benken på bussplassen å ventet på bussen. Helt plutselig klarte jeg å slippe den ekleste hesteprompen ever! Herregud skulle tro jeg satt å dreit Jeg ble rød som en tomat og ville bare synke langt ned i jorden. Han satt der å ga meg det blikket. Å det ble litt sånn pinlig taushet. Huff den prompen var virkelig lang og ekkel :gjeiper: 2
Gjest Jente1990:) Skrevet 9. februar 2011 #38 Skrevet 9. februar 2011 En av mine verste flauser var den gangen jeg skulle sende en sikkelig dirty sex melding til kjæresten min. (skjedde i fjor vår) Vel jeg klarte å sende den til fetteren min som er et par år eldre enn meg. Trodde jeg skulle DØ når vi skulle ha sånn familie middag noen uker senere. Han sa ingen ting om meldingen (han hadde heller ikke sendt melding tilbake) men jeg vet han har lest den. Det ble bare så pinlig. Jeg turte så vidt å se på han. Etter den episoden så har jeg vært ekstra nøye med å ikke sende feil. Tenk hvis jeg hadde sendt den meldinga til pappa f.eks? Herregud da hadde jeg virkelig dødd!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå