AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Har fått konsultasjon gjennom fastlegen til Aleris i Oslo og skal til dr. Bugge. Før var brystene mine enorme, men nå er de mer tomme og hengende. Føler at eneste det er å redusere er mengder med hud! Det var 25 cm heng på den ene og 28 cm på den andre. Bmien min e 20. Er så redd jeg reiser helt til Oslo for ingenting og bruker penger jeg egentlig ikke har for ingenting og bir avvist. Bor i en liten bygd så det ble til at jeg måtte til Oslo... Noen som vet om de er strenge? Noen andre som har erfaring med brystreduskjon støttet av staten eller Aleris?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Jeg var til konsultasjon hos plastikk-kirurg. Har heng på 28 og 29,5 cm, e75 cup..det ene brystet er vel ca en liten cup større...så veldig vanskelig å finne bh`er som sitter fint.Når eg går ned i vekt blir ikke puppene lettere..mister mest underhudsfett øverst på puppene, med resultat av at de henger enda mer.( ball i tennissokk:( ) Bmi på 27,så bør slanke meg 5-6 kilo før op. Kirurgen mente eg var klassisk brystreduksjon tilfelle og anbefalte meg å få henvisning via fastlegen...så det er neste skritt for meg:) Så tror nok ikke du får problemer med å få innvilget operasjon... lykke til
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Har fått konsultasjon gjennom fastlegen til Aleris i Oslo og skal til dr. Bugge. Før var brystene mine enorme, men nå er de mer tomme og hengende. Føler at eneste det er å redusere er mengder med hud! Det var 25 cm heng på den ene og 28 cm på den andre. Bmien min e 20. Er så redd jeg reiser helt til Oslo for ingenting og bruker penger jeg egentlig ikke har for ingenting og bir avvist. Bor i en liten bygd så det ble til at jeg måtte til Oslo... Noen som vet om de er strenge? Noen andre som har erfaring med brystreduskjon støttet av staten eller Aleris? Jeg husker ikke hvilket heng jeg hadde, men brukte g-cup og de var formfulle. Fikk det dekket av staten, og ble operert på Aleris. Har senere vært hos dr. Bugge med andre ting, ikke hun som opererte brystene. Og har vært veldig fornøyd med henne som kirurg. Men en såpass lav bmi som du har, så er e-cup stort, og henget ditt er også stort. Jeg tror nok du får det dekket. Uansett så skal du bare betale egenandel for undersøkelsen og reisen når det er fastlegen som har henvist deg med tanke på at det er et medisinsk problem som dekkes
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå