Gå til innhold

Venniner som kler seg lik...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har et interessant spørsmål som jeg vil gjerne ta opp da det jeg opplevde var helt nytt for meg...

Hvor vanlig er det for unge jenter (18-23 år) å kle seg lik andre venniner? Dette opplevde jeg da jeg gikk på høyskolen (er selv snart 30 år)... Det var to jenter (altså bestevenniner, rett ut fra VGS) i klassen vår som kledde seg like nesten hele tiden... En kunne lett mistenke dem som tvillinger.

eneste forskjell mellom de to var den ene hadde brun hår mens det andre hadde lys hår. Og når jeg sier at det kledde seg like så mener jeg at de hadde på seg samme jakke, samme sko, samme veske, samme genser, osv. osv.

Først så trodde jeg det var helt tilfeldig men etterhvert så hørte jeg små kommentarer fra andre i klassen... Så spør jeg dere, er dette vanlig for jenter i denne alderen? Har noen erfart det?

Veldig nysgjerrig på evt. svar!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanlig og vanlig.. Kanskje mer vanlig blant de under 15? Synes det høres litt spesielt ut hvis de er i den alderen du sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del jenter som gjør "twinning" til sin greie, man får faktisk endel oppmerksomhet av det.

Vet om flere gutter som synes det er utrolig sexy, av en eller annen grunn.

Men har ikke sett mye av det i Norge uten at stilen er noe alternativ....

Eller så kan det være at de var veldig nære og synes det var stas å gå i samme klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke vanlig. Husker vi drev med dette en stund da vi var 13 år. Men noen synes kanskje det er en kul greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her...

godt å høre at det er ikke bare meg som reagerte på det...

Og det var jo merkelig når jeg så at de to jentene faktisk hadde akkurat samme lilla tunika og samme "skinn" jakke, samme veske + sko, samme smykke (en hadde det i gult og den andre i sølv)...

Bleh... og dette var på en høgskole... :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vel si det er uvanlig når man er ferdig med videregående... gikk på grunnskolen med to erteris av noen venninner, og de hadde ofte like klær både på barne- og ungdomsskolen, på videregående mener jeg å huske at de kledde seg mer forskjellig. Såvidt jeg vet er de fortsatt i en alder av 33 superbestevenninner, men tviler på at de kler seg likt (bare matchende :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare sært? Husker selv at det var ett vanlig fenomen helt til 6. klasse, men etter det ble det bare oppfattet som pinlig hvis man kjøpte et plagg som noen andre allerede hadde... Så det du beskriver vil jeg kvalifisere som sværtuvanlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...