Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Top model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 3
Gjest Anjelika
Skrevet

Fotografen sa at hun var en norsk plus-size, men at hun var mindre enn en amerikansk plus-size. Som du sier er hun for stor til å være internasjonal, men for slank for plus-size. Hun ser absolutt sunn og frisk og flott ut, men man kan på ingen måte si at hun ikke er større enn de andre jentene i serien. Noen jenter kan ikke bli "nett" nok til å være catwalk/internasjonal modell uten å se usunn ut, og for meg ser det ut som hun er en av de jentene.

Jepp, det er vel problemet til mange norske modeller, vi budeier har generelt en anelse for gode fødehofter til å gå for Karl Lagerfeld. Men Top Model er jo bare luftslott for underholdningens skyld, det er sjelden vinnerne er spedbygde nok (eller høye nok) til at en kometkarriere som modell faktisk er realistisk. Hun har vel like stor vinnersjanse i Top Model som alle andre siden hun faktisk er tatt med, men hun har jo null sjanse i internasjonal modellbransje.

• Liker 4
Skrevet

Synes egentlig synd i hun jenta som røyk ut først, Sarah. Hun som ble klippet som Will Smith i fresh prince of bel-air, noe som var verken fint eller nytt eller inspirerende.. Hvis ikke de frisørene kan jobbe med afrohåret, så kunne de bare la være, eller finne noen som kan! Hva er vitsen å bare klippe veldig kort begge jentene med afrohår? Kunne jo prøve å rette det, kanskje farge det. Men så sant, alle de fleste jentene fikk jo bare klippet tuppene, og de som ble klippet - hun som fikk rett lugg - ble klippet stygt. :snurt:

• Liker 2
Skrevet

Synes egentlig synd i hun jenta som røyk ut først, Sarah. Hun som ble klippet som Will Smith i fresh prince of bel-air, noe som var verken fint eller nytt eller inspirerende.. Hvis ikke de frisørene kan jobbe med afrohåret, så kunne de bare la være, eller finne noen som kan! Hva er vitsen å bare klippe veldig kort begge jentene med afrohår? Kunne jo prøve å rette det, kanskje farge det. Men så sant, alle de fleste jentene fikk jo bare klippet tuppene, og de som ble klippet - hun som fikk rett lugg - ble klippet stygt. :snurt:

Alt er så amtøraktig!! Herregud blir litt flau jeg. Vendela og Jan Thomas har i hvert litt peiling hva de snakker om. Mona har vel ikke vært modell en gang? Bare vært med i en missekonkurranse. Jeg synes hele make overen var amtøraktig og dårlig. Teit at de fleste jentene bare fikk tuppene klippet. Å de guttesveisene var jo så stygge. Stakkars.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble utrolig skuffet over den såkalte makeoveren, de frisørene var jammen ikke mye å skryte av. Virkelig elendig jobbet!!

• Liker 1
Skrevet

Enig, grusomt kjip makeover!

Synes første episoden var veldig tam. Jeg savner overhodet ikke Vendela, synes hun har null personlighet. Er likevel usikker på om Mona Grudt er riktig valg, hun er liksom litt for streit på en eller annen måte :ler: Fant ikke noe bra ord..

Håper det tar seg litt opp etterhvert.

Skrevet

Enig, grusomt kjip makeover!

Synes første episoden var veldig tam. Jeg savner overhodet ikke Vendela, synes hun har null personlighet. Er likevel usikker på om Mona Grudt er riktig valg, hun er liksom litt for streit på en eller annen måte :ler: Fant ikke noe bra ord..

Håper det tar seg litt opp etterhvert.

Jeg grøsser når jeg hører Vendela snakke, noe mer irriterende skal man lete lenge etter. Glad hun ikke er med IGJEN.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble utrolig skuffet over den såkalte makeoveren, de frisørene var jammen ikke mye å skryte av. Virkelig elendig jobbet!!

Så var hun rødtoppen( frisøren) sikkelig sur av en eller annen grunn.

Skrevet

Jeg satt og lo av makeovers, de fleste gjorde de jo ingenting med! Og vi aner jo ikke hvem de er enda, merkelig med makeovers i første episode...

Og så dømmingen ute i en gate da, hadde de ikke penger til å leie et rom inne i et bygg en gang? Nei, dette må jeg se videre, for tristere tror jeg ikke det kan bli ;)

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Kanskje det bare er jeg som har alt for lite å se frem til sånn generelt, men jeg gleder meg til mandag uansett jeg :fnise:

Skrevet

Mona har vel ikke vært modell en gang? Bare vært med i en missekonkurranse.

Jo, Mona Grudt har jo jobbet som modell!

Men det blir spennende å se om hun er like flink som programleder. Som enkelte nevner kan det nok bare bli bedre enn Vendela :fnise:

Skrevet

Mona Grudt har masse modellerfaring. Hun har gjort kampanjer for Synsam i nyere tid og hadde i mange år et eget skomerke som ble solgt hos Eurosko (merket her Miss Mona), hun har stått modell for et ukjent antall klesmerker, gått visninger og var fast innslag i både norske og internasjonale moteblader.

Og hun var ikke bare "med i en missekonkurranse". Hun vant verdens mest prestisjetunge kåring Miss Universe i 1990, hun er den eneste norske som har vunnet. Og utrolig nok er hun enda vakrere i dag enn for 21 år siden.

Grunnen til at så mange i denne tråden ikke husker hvor "stor" Mona var er vel fordi dere er for unge til å huske.

• Liker 4
Skrevet

Hehe, jeg husker hun vant jeg ;)

Og klart hun er en "ordentlig" modell eller hva man nå skal kalle det. Håper likevel hun senker skuldrene litt og ikke er så "plettfri" utover i programmet. Vil se mer personlighet av henne :)

Skrevet

Hehe, jeg husker hun vant jeg ;)

Og klart hun er en "ordentlig" modell eller hva man nå skal kalle det. Håper likevel hun senker skuldrene litt og ikke er så "plettfri" utover i programmet. Vil se mer personlighet av henne :)

"Dokk ser litt sur ut" :skratte: så ser man resten av sutre gjengen grine i bakgrunnen :skratte:

Annonse
Skrevet

Da er vi i gang igjen! :hoppe:

Skrevet

Da er vi i gang igjen! :hoppe:

:popcorn:

Skrevet

Eh, synes ikke de bikinibildene ble så bra akkurat. Triana burde kun coache, ikke fotografere.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...