Gå til innhold

Top model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eirin = plus size??

Reagerte på den jeg også.. Hjelpes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riktig jente ut syntes jeg, men utrolig teit måte å gjøre det på!

• Liker 1
Gjest Instamatic
Skrevet

Merker jeg sliter litt med hun "asfalt-samen"

Har trua på Claudia, red heads unite:D

Skrevet

Reagerte på den jeg også.. Hjelpes.

Sa de hun var plus size ?

Skrevet

Sa de hun var plus size ?

Ja, Marcel sa så. Sjokkert, rett og slett. Hun er da vel ikke plus size? Isåfall er modellbransjen enda mer ute å kjøre enn jeg trodde

Skrevet

Heiar også på Claudia.

Dei andre var jo berre så...bertete og kjedelege.

Skrevet

Jeg må si at jeg ikke er så veldig imponert etter første episode... Mona Grudt skapte ikke så god stemning, hun virket nervøs og gjentok seg selv masse, hun hadde ikke utstrålingen til Vendela. Hun var også veldig uklar i beskjedene til jentene. Og han stylisten var litt lavmælt og kjedelig!

Gjest Sommertid
Skrevet

Reagerte veldig på at de kalte henne plus size jeg også. Hun er jo ikke overvektig i det hele tatt :klø:

Jeg må jo være str flodhest i deres øyne :fnise:

Skrevet

Ja, Marcel sa så. Sjokkert, rett og slett. Hun er da vel ikke plus size? Isåfall er modellbransjen enda mer ute å kjøre enn jeg trodde

Hørte ikke det jeg, men fyy :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: SYKT.

Skrevet

Reagerte veldig på at de kalte henne plus size jeg også. Hun er jo ikke overvektig i det hele tatt :klø:

Jeg må jo være str flodhest i deres øyne :fnise:

Sykt at de kaller tynne jenter for plus size. Hva er vi vanlige da flodhester?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ho var jo større enn dei andre jentene..og når det gjeld fashion så er ho faktisk ein plus-size modell.

Men i verkelegheita er ho jo heilt normal, langt frå overvektig.

Endret av Raina
  • Liker 3
Skrevet

Ho var jo større enn dei andre jentene..og når det gjeld fashion så er ho faktisk ein plus-size modell.

Men i verkelegheita er ho jo heilt normal, langt frå overvektig.

Det må da være en mellomting mellom å være litt større enn de andre og plus size. Plus size i den amerikanske versjonen er jo jenter som helt tydelig har noen kilo ekstra, og det hadde da vel ikke denne jenta? Vi ser det gjerne bedre neste gang når de skal ta bikini bilder, men jeg klarte ærlig talt ikke å fange opp at hun var mer enn helt marginalt større enn enkelte av de andre (joda, noen av dem så jeg jo at var tydlig mindre)

• Liker 1
Gjest Sommertid
Skrevet

Når jeg hører pluss size model tenker jeg på Toccara Jonesfra ANTM. Jeg trodde ikke at slike normale jenter ble kalt pluss size så jeg lærte noe nytt i dag.

Skrevet

Begynte det idag? Kan man se det på Play til Tv3?

Skrevet

Begynte det idag? Kan man se det på Play til Tv3?

Ja, her :)

Skrevet

programmet manglet alt som Top Model USA har: komedie,passion,styling,spenning, spennedne settings og oppgaver for modellene, gode VOKSNE modeller, og samlet sett:en god og spennende program.

Synes de modellene her ser hverdagslige ut. Rett og slett en skuffelse. kommer ikke til å se den noe mer nei.

Skrevet

programmet manglet alt som Top Model USA har: komedie,passion,styling,spenning, spennedne settings og oppgaver for modellene, gode VOKSNE modeller, og samlet sett:en god og spennende program.

Synes de modellene her ser hverdagslige ut. Rett og slett en skuffelse. kommer ikke til å se den noe mer nei.

Hahahah de Amerikanske er ikke mye mer voksne enn de Norske jentene. Det er drama der 1 dagen og alltid krangling. Det blir det sikkert i norske top model, men ikke i nærheten av så mye som hos amerikanerne. Resten er jeg ganske enig med deg hele greia blir veldig amatør.

• Liker 2
Skrevet

Jeg må si at jeg ikke er så veldig imponert etter første episode... Mona Grudt skapte ikke så god stemning, hun virket nervøs og gjentok seg selv masse, hun hadde ikke utstrålingen til Vendela. Hun var også veldig uklar i beskjedene til jentene. Og han stylisten var litt lavmælt og kjedelig!

Enig. Jeg synes faktisk Vendela var bedre enn Mona altså¨.

Skrevet
Min lenke Sefføllgelig måtte det komme i vg :fnise: . Her ser sere bildet av henne i bikini og jenta er ikke mye plus size, syk verden vi lever i.
Skrevet (endret)

Ja Bambi faktisk :fnise: haha

Men jeg synes det er rart med norsk topmodel uansett, blir så "norsk" liksom.. Jeg synes også at det var en rar eliminasjon... :klø:

Hilsen flodhest på 171cm og 60kg. :fnise:

Endret av _Snusken_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...