AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #421 Skrevet 8. mars 2011 Har du noen kilde på det? Jeg syns å det useriøst og uproft å sove på jobb! Inga hadde sikkelig dårlig holdning og oppførsel. Det går ann å vise at du bryr deg. Les intervjuer av ordentlige modeller, se backstage-bilder på style, vogue etc. Og meg selv er en kilde, da jeg jobbet backstage under London Fashion Week, og der ligger de strødd på gulvet, noen leser, noen snakker sammen, noen sover. 3
Gjest Passing by Skrevet 8. mars 2011 #422 Skrevet 8. mars 2011 Jeg tror det er Inga som trekker seg. og der tok jeg feil gitt..
Lillemeg25 Skrevet 8. mars 2011 #423 Skrevet 8. mars 2011 Hadde dette vært ANTM og en jente hadde sittet å sovet på fotoshooten også når Mr Jay hadde vekket henne, så hadde hun bare klaget over hvor sulten hun var også sier hun bare " det driter jeg i " så hadde hun virkelig fått sikkelig kjeft!!! Ikke bare av Mr Jay der og da, men Tyra hadde garantert snakket til henne under jury møte. Det verste Tyra vet er modeller med bad attitude. Er glad Inga røyk. Hun bare sover hele tiden og hadde dårlig oppførsel. Blir faktisk litt irritert over hvor søt og snill Mona er. Give me Tyra! 1
desperate Skrevet 8. mars 2011 #424 Skrevet 8. mars 2011 sesong 4, episode 7. Tyras reaksjon på at Tiffany hadde en nonchalant holdning til å bli utstemt
Gjest Linda sofie Skrevet 8. mars 2011 #426 Skrevet 8. mars 2011 Hadde disse jentene blitt med på den Amerikanske, så hadde de vel fått et sammenbrudd eller noe. De tåler jo ikke kritikk i det hele tatt og de skal liksom bli modeller? Jaha De hadde ikke overlevd en dag i den virkelige modellbransjen.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #427 Skrevet 8. mars 2011 Hadde disse jentene blitt med på den Amerikanske, så hadde de vel fått et sammenbrudd eller noe. De tåler jo ikke kritikk i det hele tatt og de skal liksom bli modeller? Jaha De hadde ikke overlevd en dag i den virkelige modellbransjen. Akkurat det er jeg enig i. Jeg synes nesten det hadde vært litt uansvarlig å sende noen av de jentene ut i den ekte modellverden. Litt som å sende en spinkel gutt på 70 kg ut på hockeybana der menn i 100kgs klassen kommer og slår deg oppetter veggene, til du ikke vet hva som traff deg. En del av det å ha en modelldrøm BØR innebære å kjenne til bransjene, vite hvor hardhudet du må være, trygg på ditt eget utseende osv. Det hjelper ikke å la seg kunne vippe av pinnen av å høre at man er litt chubby eller småfet, man burde vite bedre enn å bryte ut i tårer. Kvinnelige former har sjelden blitt ansett som positivt når man er kleshenger på catwalk feks, det er allmenn kunnskap. Men ellers ok 1
MellonCollie Skrevet 8. mars 2011 #428 Skrevet 8. mars 2011 Det jeg synes det skorter på der inne er ambisjoner. Det virker ikke som om noen av jentene virkelig vil bli modeller - i alle fall ikke på noe annet nivå enn å bli tatt bilde av i Woman f.eks. For dersom de virkelig hadde brent for den jobben, så hadde de jo garantert satt seg mer inn i hva yrket krever av den enkelte. I ANTM er det nok mange som er i en helt annen situasjon, og hvor det å bli plukket ut til å være med i programmet er noe som faktisk kan utgjøre en stor forskjell i livene deres. Her ser det mer ut som jentene ser på dette som sin mulighet til å bli beundret for at de er pene. Det er noe helt annet å være modell enn å være en Miss Norway, men det vet jeg ikke om de vet. Tror forøvrig jeg bare gir opp hele serien nå. Det jeg liker med ANTM er jo å se fotoshootene. Lyssetting, posering, ulike settinger og hår/sminke etc. Og det er jo både nedprioritert og amatørmessig i denne norske versjonen. En del av de bildene som blir tatt kunne JEG klart å ta, det er jeg overbevist om. Ingen eksprimentering, ingen skaping av kunst rett og slett. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #429 Skrevet 8. mars 2011 Jeg syns det er veldig merkelig at Inga røyk ut når hun hadde et knallbra bilde? Tidligere har de jo sendt ut jenter med mye potensiale (Bambie og Darja) bare pga en dårlig shoot (altså at de har kun sett på resultatet). Plutselig betød ikke resultatet noe lengre... Useriøst! Helt jalla program - sender jo ut alle de med størst potensial! Og dette med bilderesultatene og hvem som ryker ut irriterer meg grenseløst. Synes å huske at de sa til en av de som røk først at "dette har vi sett før", det går jo ikke ann å bruke det som argument når de har tatt totalt 2 bilder og generelt er amatørerer hele gjengen? Hadde skjønt det om det var mye lenger ute i konkurransen og noen lagde trutmunn på fem ut av seks bilder. De får jo ikke så veldig klare instrukser på hva de skal gjøre for å forbedre seg heller, bortsett fra "No må du bare ta og slappe heeeelt av!!" fra modellcoach Storm. Og å ikke vite hva en goo-see er? Are you kidding me?? Hva er de tror en modell driver med? Drikker latte på café mens de venter på oppringing fra Vogue som har hørt great things about them via jungeltelegrafen? Irriterer meg også at det virker som Mona ikke vet hva som skjer til enhver tid ved utstemningen. Det er jo kanskje greit å applaudere vinneren av challengen, eller ta opp dårlig oppførsel hos folk som blir sendt hjem, istenden for å bare si "Nydelig bilde!" og to sec senere er de ute av konkurransen? 1
smalls Skrevet 8. mars 2011 #430 Skrevet 8. mars 2011 Skulle ønske de kunne komme med litt bedre kommentarer og ikke bare si " bilde var kjempe fint" 1
Gjest BabyBlue Skrevet 8. mars 2011 #431 Skrevet 8. mars 2011 For en drittsesong. Jeg er SÅ skuffet! Vendela kunne i hvert fall bite i fra seg, og Jææn Thøøømas gjorde det i det minste litt interessant. Jeg digget den forrige sesongen, men dette her er jo bare useriøst -.-
Auri Skrevet 8. mars 2011 #432 Skrevet 8. mars 2011 Jentene fremstår som så DUMME at jeg til tider blir direkte flau her jeg sitter... Herregud. Dulling på høyt nivå. Det kan godt hende at noen av de har det som kreves... Men de kommer ikke til å oppnå det slik som de blir dulla med av Storm og Mona. JEEZ. 2
VirreVapp Skrevet 14. mars 2011 #434 Skrevet 14. mars 2011 Jeg kunne virkelig ikke fordra Vendela eller Jan Thomas, men nå fremstår de nesten som tvguder! Hadde jeg aldri trodd...
Gjest Mynona83 Skrevet 14. mars 2011 #435 Skrevet 14. mars 2011 Jeg har ikke lest alt som er skrevet i denne tråden, men noe som slår meg er at de virker litt uvitende. Vet de egentlig hva det vil si å være modell? Vet hvordan en modells hverdag er? Er det egentlig modeller de vil bli? Hvorfor ble de med på programmet? Kan nesten virke som begrunnelsen for å melde seg på var: jeg er høy nok og pen nok. Tror ikke noen av de brenner for dette, når de færreste vet hva en go-see er, de vet ikke at de blir kritisert på utseende osv... kommer ikke på fler eksempler nå, men jeg føler at jeg vet mer om modellyrekt enn de gjør, og det er kun gjennom ANTM - og jeg har ikke sett alle sesongene en gang..
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #437 Skrevet 14. mars 2011 Samme formula hver episode; Storm sitter ved sengekanten til jentene ikledd et rart kostyme/munkekappe/hvem vet. Jentene får vite at de skal reise et sted, da begynner deres gjetninger på hva de skal gjøre og hvordan det er der. De er så flinke til å snakke for seg i tillegg, så dette er jo virkelig stast å se på. Gruuuuuuuuuuuuuusomt.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #438 Skrevet 14. mars 2011 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL storm!!!! Miss J Alexander liksom!
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #439 Skrevet 14. mars 2011 Lei av hun "jeg har så veeldig kjempemye masse mer erfaring enn de andre assa"-dama. 6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #440 Skrevet 14. mars 2011 Har de fått noen reell opplæring i catwalking (<- hva er verbet? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå