Gå til innhold

Top model Norge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inga = den eneste jenta som ikke har grått på Top Model EVER?!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Silvermist
Skrevet

For en tragisk episode..kjedelig :natti:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Men nå er ikke dette en ordentlig jobb heller da. Om man løser kryssord, strikker, skravler eller sover mens man venter er vel et fett, så lenge man utfører jobben man skal.

Hva er det med at alle skal legge seg oppi hva alle andre gjør?

HERREGUD!

Ro deg ned.

Kan garantere deg at man hadde sikkelg kjeft (kanskje sparken å) hvis man hadde sittet å sove mens man var på jobb i et modellbyrå! Du fremstår bare som veldig useriøs når du sitter å sover på jobb. Sove kan du gjøre hjemme men ikke på jobb.

• Liker 1
Skrevet

Man kan se det på tv3 play (på nett altså) senere i dag :)

Takk! :)

Jeg savner også Tyra. Ser for meg at hvis noen hadde pratet tilbake til Marcl sånn som Eirin gjorde nettopp, så ville de fått høre det. Synes den ANTM-sesongen som går nå er veldig kul. Startet med Erin Wasson som dommer og Alexander Wang-klær allerede i første episode. I Norge får de Vero Moda-kjoler...

Carrie som vant et eller annet år var sleivete i kjeften mot Nigel en gang, og hun fikk virkelig høre det etterpå.

Skrevet

Whoop! Det lover godt for tacky-nivået på neste episode!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Inga irriterer meg. Så jævlig sur og søvnig. Storm er så feig som ikke kan sette foten ned. Hadde jeg vært Storm altså! :kjefte:

Man sitter ikke å sover på jobb. Fremstår bare som useriøs og virker nesten som Inga vil ble sendt hjem når hun oppfører seg slik.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Takk! :)

Carrie som vant et eller annet år var sleivete i kjeften mot Nigel en gang, og hun fikk virkelig høre det etterpå.

Carrie Dee? Husker det. Hun fikk kjeft av Nigel på fotoshooten også av Tyra senere. Hvorfor er de så snille i top model?

Skrevet

Man sitter ikke å sover på jobb. Fremstår bare som useriøs og virker nesten som Inga vil ble sendt hjem når hun oppfører seg slik.

Enig altså. Og når man først blir vekket kan man finne på noe litt bedre å svare enn "det driter jeg i.." eller hva det var hun sa. Godt å bli kvitt a'!

AnonymBruker
Skrevet

useriøs.

stikkordet som best beskriver hele serien... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

ja men man sitter ikke å sover å jobb da.

Modeller sover backstage hele tiden, det er mye venting når man jobber som modell.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er veldig merkelig at Inga røyk ut når hun hadde et knallbra bilde? Tidligere har de jo sendt ut jenter med mye potensiale (Bambie og Darja) bare pga en dårlig shoot (altså at de har kun sett på resultatet).

Plutselig betød ikke resultatet noe lengre...

Useriøst!

• Liker 3
Skrevet

Modeller sover backstage hele tiden, det er mye venting når man jobber som modell.

Har du noen kilde på det?

Jeg syns å det useriøst og uproft å sove på jobb! Inga hadde sikkelig dårlig holdning og oppførsel. Det går ann å vise at du bryr deg.

Skrevet (endret)

"Jeg gidder ikke prøve å gjøre det bra, for de andre kommer til å gjøre det bedre enn meg uansett" Bra holdning.

Og på ANTM får de så ufattelig mye kjeft for dårlige holdninger, også for at de svarer juryen! Jeg begynte på begynnelsen og har sett frem til starten av sesong 4 nå, og det er helt andre boller i USA.

Endret av desperate
  • Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Noen som vet hvilken låt som ble spilt når Inga dro hjem? Rett før de viste hva som skulle skje i neste episode?

Skrevet

My Friend Of Angel Tribe av Mari Boine (Jeg brukte TrackID på mobilen :gjeiper: )

Gjest Consensio
Skrevet

My Friend Of Angel Tribe av Mari Boine (Jeg brukte TrackID på mobilen :gjeiper: )

Takk :) :) :)

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Det gjør jeg stadig vekk når det er pauser, powernaps på 5-15min funker fjell. Og de hadde jo pause, hun sov jo ikke på en photoshoot akkurat, men på pausen/ventinga før den.

Hvis det hadde vært greit å sove i pausene så hadde vel ikke Storm kommet å bedt Inga om å skjerpe seg da?

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Men nå er ikke dette en ordentlig jobb heller da. Om man løser kryssord, strikker, skravler eller sover mens man venter er vel et fett, så lenge man utfører jobben man skal.

Hva er det med at alle skal legge seg oppi hva alle andre gjør?

HERREGUD!

Hva så om det er ikke er en "ordentlig" jobb? Som sagt så hadde ikke Storm kommet å snakket med Inga hvis det var helt okey å sove på jobb

HERREGUD!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...