Gå til innhold

Top model Norge

Anbefalte innlegg

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg blir også søvnig når jeg ikke får mat.

ja men man sitter ikke å sover å jobb da.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forresten, jeg er ikke så dreven innenfor disse seriene, har bare såvidt titta innom ANTM - har ikke de lov til å ha mobiltelefoner i de amerikanske programmene? Det leste jeg at de norske ikke fikk lov til, noe jeg synes er bittelitt teit. Da blir det, som Signe (?) sa - realityserie ikke modellkonkurranse. JEg skjønner jo at for at det skal bli tv og penger utav det "må" det være sånn (realityelementer), men litt teit å isolere ungdommene helt osv.

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jeg stadig vekk når det er pauser, powernaps på 5-15min funker fjell. Og de hadde jo pause, hun sov jo ikke på en photoshoot akkurat, men på pausen/ventinga før den.

AnonymBruker
Skrevet

Men nå er ikke dette en ordentlig jobb heller da. Om man løser kryssord, strikker, skravler eller sover mens man venter er vel et fett, så lenge man utfører jobben man skal.

Hva er det med at alle skal legge seg oppi hva alle andre gjør?

HERREGUD!

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Inga irriterer meg. Så jævlig sur og søvnig. Storm er så feig som ikke kan sette foten ned. Hadde jeg vært Storm altså! :kjefte:

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Har Inga alltid snakket en blanding mellom nordnorsk og østlandsdialekt? Det høres litt påtatt ut.

AnonymBruker
Skrevet

Har Inga alltid snakket en blanding mellom nordnorsk og østlandsdialekt? Det høres litt påtatt ut.

En del dialekter i Finnmark høres sånn ut, det er helt naturlig :)

• Liker 2
Skrevet

Det virker litt som Inga oppfører seg sånn med vilje fordi hun egentlig ønsker å dra hjem :filer:

Gjest Silvermist
Skrevet

En del dialekter i Finnmark høres sånn ut, det er helt naturlig :)

Huh...det visste jeg ikke.

Så har man lært noe i dag og :)

Skrevet (endret)

Forresten, jeg er ikke så dreven innenfor disse seriene, har bare såvidt titta innom ANTM - har ikke de lov til å ha mobiltelefoner i de amerikanske programmene? Det leste jeg at de norske ikke fikk lov til, noe jeg synes er bittelitt teit. Da blir det, som Signe (?) sa - realityserie ikke modellkonkurranse. JEg skjønner jo at for at det skal bli tv og penger utav det "må" det være sånn (realityelementer), men litt teit å isolere ungdommene helt osv.

Nei, de har ikke mobiler i ANTM, de har en slags hustelefon som de må dele på å bruke og alt de sier i den blir tatt opp/filmet.

Fikk ikke med meg begynnelsen. Noen som vet om det går i reprise en dag?

News flash: Det er faktisk et realityshow og ikke en modellkonkurranse.

Kjedelig at vi får se så lite fra fotoshootene. Redigeringen suger. Og tilbakemeldingene er så utrolig dårlige. Hvordan smiler man med øynene når man har solbriller på egentlig?

Endret av Sol79
Skrevet

Viktig at Mona er veldig forsiktig, og mener at de har hatt en vanskelig uke. Også viktig med jukselappen over navn og stilling :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, de har ikke mobiler i ANTM, de har en slags hustelefon som de må dele på å bruke og alt de sier i den blir tatt opp/filmet.

Fikk ikke med meg begynnelsen. Noen som vet om det går i reprise en dag?

News flash: Det er faktisk et realityshow og ikke en modellkonkurranse.

Kjedelig at vi får se så lite fra fotoshootene. Redigeringen suger. Og tilbakemeldingene er så utrolig dårlige.

Man kan se det på tv3 play (på nett altså) senere i dag :)

Skrevet

Tror de som har redigert Top Model har vært høye eller noe. Skikkelig kjip redigering som ikke skaper noe spenning eller gir noe bilde av tidslinjen.

GIVE ME TYRA!

• Liker 1
Skrevet

For en musikk i dommerpanelet, sukkersøt og drømmende... Jeg savner Tyra!

Gjest Silvermist
Skrevet

Ja, hva ER det med musikken? Jeg føler jeg er på spa med varme stener på ryggen..

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Når jeg ser på denne serien så lurer jeg på hva slags tilbakemeldinger disse jentene hadde fått om de fikk den amerikanske dommerpanelet til å dømme de. Da tror jeg det hadde blitt andre boller, for dette var bare helt ræva for å si det mildt.

AnonymBruker
Skrevet

SKUFFA. :trist:

Skrevet (endret)

Jeg syns det er moro at Mona sier hun er usikker på om de tar det seriøst, når de så tydelig ikke gjør det selv... :sjenert:

Endret av Gina_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...