Morea Skrevet 1. mars 2011 #343 Skrevet 1. mars 2011 Det er vel litt lavbudsjett ja, men det sliter jeg faktisk ikke så mye med. Selv om kjoler på VM var litt ... eh. Men hadde jeg meldt meg på Top Model (er heldigvis både for gammel og ikke modellmateriale) så hadde jeg nok sett alle sesonger av den amerikanske, britiske, norske, australske, nederlandske... for å se hva dette gikk ut på. Greit at det er noe annet enn den faktiske innspillingen, men likevel. Oi hva er en go see? Oi, må jeg endre håret mitt? Oi må jeg ta bilde når det er sååå varmt? Må jeg vite navnet på designere? Og - ikke minst - engelsken var helt horribel på mange av de. Man lærer jo engelsk på skolen fra en tidlig alder, reiser mer enn før, og ikke minst bruker det og hører det mer enn "gamle meg" (32). Man trenger jo ikke perfekt uttale, for det er det et fåtall nordmenn som har selv om mange tror det, men å klare å kommunisere??!!
Sol79 Skrevet 1. mars 2011 #344 Skrevet 1. mars 2011 Jeg gremmes. Når det skal lage Top Model så annerledes i forhold til konseptet og så utrolig dårlig/billig, så kunnde de heller latt være. 1
smalls Skrevet 1. mars 2011 #345 Skrevet 1. mars 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor de må lage det så utrolig annerledes i forhold til den Amerianske? Noe av det blir bare for dumt. Hvorfor er Mona med på fotoshootene og hvorfor lærer de å legge sota øyemakeup f.eks? Den go see`en var bare tragisk. I den Amerikanske, så har de go see helt på slutten og det er alltid en vinner. Teit vi ikke fikk se tilbakemeldingene. Å flere av de dreit seg virkelig ut. " hvor vil du være modell hen?" " Paris, i love Paris" Jadda! Jeg synes forresten ikke kvaliteten på bildene er så gode egentlig. Jeg kan ta like fine bilder med mobilen min liksom. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #346 Skrevet 2. mars 2011 Og - ikke minst - engelsken var helt horribel på mange av de. Man lærer jo engelsk på skolen fra en tidlig alder, reiser mer enn før, og ikke minst bruker det og hører det mer enn "gamle meg" (32). Man trenger jo ikke perfekt uttale, for det er det et fåtall nordmenn som har selv om mange tror det, men å klare å kommunisere??!! Eirin er 18 år, da har hun hatt engelsk så og si fra første klasse på barneskolen...
MarianneE Skrevet 2. mars 2011 #347 Skrevet 2. mars 2011 Kan ikke noen fra KG melde seg på TopModel? Å, det hadde vært super bra!
LukaFrost Skrevet 2. mars 2011 #348 Skrevet 2. mars 2011 Jeg synes flere av jentene er umodne og mangler selvinnsikt. Det var også teit å kommentere at parykken så ut som parykk. Det var jo ikke jenta som hadde valgt den ut. Ellers synes jeg det var veldig lite endringer de gjorde på makeoveren. "Håret er min identitet" syter enkelte. Herregud, når håret er ødelagt må man klippe det. Vet de i det hele tatt hva det vil si å være modell. Jeg tror enkelte bare vil se pene ut og bli beundra. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #349 Skrevet 2. mars 2011 Jeg tror enkelte bare vil se pene ut og bli beundra. Der sa du det. De tenker ikke på at det er et yrke.
Miss Desiree Skrevet 2. mars 2011 #351 Skrevet 2. mars 2011 En av jentene kommer til å trekke seg fra konkurransen neste mandag! Lurer på hvem http://www.side2.no/underholdning/article3102083.ece
desperate Skrevet 2. mars 2011 #352 Skrevet 2. mars 2011 Jeg tipper egentlig at det er Signe, ettersom hun tar sånn på vei på grunn av håret..
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #353 Skrevet 3. mars 2011 Jeg tipper å det er Signe. Men jeg synes alle jentene er så anonyme. Ingen som skiller seg ut og jeg synes de fleste er så kjedelige. Det jeg liker med top model er alt dramaet mellom jentene. Men her er vist alle bestevenner. Det er ikke noe gøy som skjer. Jeg synes denne sesongen er kjedelig, dårlig, amatørmessig og billig, Altså kjoler fra Vero Moda?! Seriøst? :gjeiper: Å hvorfor er det forskjellige dommere med hver gang? kan de ikke heller ha 3 faste også en ny gjestedommer hver uke? å kan de ikke heller ta inn en fashion model, motedesigner eller noe enn å ta inn en glamourmodel eller en makeup artist som dommer? Virker ikke som noen av de vet hva de har meldt seg på. Tror ingen av de har sett en eneste episode av top model før. De viste ikke hva en go see var en gang. Herregud!
pandabear Skrevet 3. mars 2011 #354 Skrevet 3. mars 2011 Nettopp sett episode 2 av den nyeste americanske sesongen, og DET er andre bollder det:)
Gjest Cerridwen Skrevet 3. mars 2011 #355 Skrevet 3. mars 2011 Nettopp sett episode 2 av den nyeste americanske sesongen, og DET er andre bollder det:) Einig! Eg elskar den allereie!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #356 Skrevet 3. mars 2011 Einig! Eg elskar den allereie! Ikke skriv om den her. Det finnes en egen tråd for den. Det kan fort bli spoiling og det vil vi ikke ha.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #357 Skrevet 3. mars 2011 Jeg liker Inga veldig godt. Både utseendet hennes og det jeg får ut av henne som person tiltaler meg veldig. Hun er nok den stille, litt merkelige tror jeg. På ANTM hadde hun vel fått gjennomgått så det holdt På en måte savner jeg ikke dramaet fra ANTM. Det at jentene i TM-Norge virker som om de alle er BFFs er jo bare et godt tegn? Nei, dramaet savner jeg ikke (selv om det så absolutt er "god" TV ). Det jeg savner er som mange allerede har påpekt: - Profesjonalisme (understreker det fordi det er latterlig hvor amatørmessig alt fremstår i forhold til ANTM) og et litt mer glamorøst uttrykk - Mer entusiasme hos jentene, ikke nødvendigvis i form av drama men den "åååh"-inga deres høres så utrolig falsk ut. Da foretrekker jeg heller Inga som forholder seg stille og rolig. Hun virker rett og slett mer "ekte".
Gjest Emera Skrevet 3. mars 2011 #358 Skrevet 3. mars 2011 Nettopp sett episode 2 av den nyeste americanske sesongen, og DET er andre bollder det:) Jepp. Og jeg har også begynt å se Danmarks Næste Topmodel, de har hatt sin første sesong. Det er en kvalitetsforskjell som knapt kan beskrives...
pandabear Skrevet 3. mars 2011 #359 Skrevet 3. mars 2011 Jepp. Og jeg har også begynt å se Danmarks Næste Topmodel, de har hatt sin første sesong. Det er en kvalitetsforskjell som knapt kan beskrives... Ja, har sett hele den sesongen og den er knall!
babord Skrevet 4. mars 2011 #360 Skrevet 4. mars 2011 Jeg liker Inga veldig godt. Både utseendet hennes og det jeg får ut av henne som person tiltaler meg veldig. Hun er nok den stille, litt merkelige tror jeg. På ANTM hadde hun vel fått gjennomgått så det holdt Jeg synes heller hun virker nesten mindre begavet Hun svarer på intervjuene med et eneste ord eller en setning som ikke betyr noe som helst, og så har hun et sånt tomt blikk, ser ikke ut som det er noe som skjer inne i hodet hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå