Gå til innhold

Top model Norge

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes programmet virket billig og uprofft rett og slett. Dessuten fikk de jo ingen feedback på bildene. Håper det tar seg opp til neste gang.

Og hva skjer med den stygge klippen til hun ene? Den med massiv pannelugg, jeg synes hun ser ut som en mann med den frisyren. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg synes programmet virket billig og uprofft rett og slett. Dessuten fikk de jo ingen feedback på bildene. Håper det tar seg opp til neste gang.

Og hva skjer med den stygge klippen til hun ene? Den med massiv pannelugg, jeg synes hun ser ut som en mann med den frisyren. :tristbla:

Den klippen var fæl ja. Det er ikke ofte jeg bryr meg med utseende til folk, men panneluggen gjemte jo hele annsiktet hennes.

Skrevet

Heile greia blir den tamme amatør oppsetninga i forhald til den amerikanske versjonen.

Både Mona og Vendela er heilt grusomme. Utruleg lite karismatiske, langt frå jordnære og ikkje minst kjedelege. Saknar den kontakta som Tyra har med jentene på ANTM.

Og den "stylisten" blir jo berre tragisk i forhald til Miss J og Marcel er jo ingen Nigel Barker.

Saknar humoren, meir originale personlegheiter og jenter som faktisk har ein sjanse til å bli internasjonale modellar. :sukk:

Skrevet (endret)

Da har jeg også fått sett første episode, og må si jeg ble skuffet. Jentene er kjedelige, men det synes jeg alltid i starten så det tar seg nok opp.

Hovedproblemene er i følge meg:

*Mona Grudt, hun passer ikke som programleder i et slikt program. Man kan si hva man vil om Vendela, men hun har faktisk virkelig erfaring fra modellverdenen. Mona Grudt er en miss og har gjort noe modelljobbing, men har på ingen måte internasjonal erfaring.

*Judgingen. Håper virkelig ikke det er slik det kommer til å forsette utover sesongen, for noe av det morsomste er jo å se jentene få tilbakemeldinger fra panelet på bildene sine.

*Og jeg trodde aldri jeg kom til å si dette, men jeg savner faktisk Jan Thomas. Storm er nok minst like dyktig, men Jan Thomas er jo et fyrverkeri av et menneske på godt og vondt har betydd mye for Top Model Norge.

Dessuten synes jeg make-overen var fantastisk kjedelig. Majoriteten fikk jo ikke annet enn slitte tupper klippet av. Make-over my ass.

Endret av Iah
  • Liker 5
Skrevet

En ting jeg lurer på er om ikke noen av jentene har sett på Top Model før de meldte seg på? Blir man virkelig overraska over at man må forandre håret sitt? For noen duster.

Og ekstremt kjedelig make over. Kun et fåtall fikk annerledes frisyre, de aller fleste fikk stusset noen centimeter og striper/farging.

Morsomt med hun Eirin (?) som følte hun ble så barnslig med den "nye" frisyren. Hun så helt prikk likk ut.

Måtte de få litt selvinnsikt etter hvert.

Skrevet

Claudia, Bambi og Inga er favoritter.

De fleste andre ser ut som sånn berte-jenter.

Men det kan jo endre seg. Kanskje noen klarer å vise at de har modell i seg.

Gjest Anjelika
Skrevet

Min lenke Sefføllgelig måtte det komme i vg :fnise: . Her ser sere bildet av henne i bikini og jenta er ikke mye plus size, syk verden vi lever i.

På det bikinibildet ser hun ikke ut som plus size nei. Hun er vel heller typen som faller litt mellom to stoler, for stor for å være internasjonal modell og for slank for plus size. Men hun kan ha en lysende karriere foran seg i Ellos-katalogen.

Må legge til at jeg synes hun hadde rimelig perfekt kropp, men det er nok et faktum at den er stor i modellstandard.

• Liker 2
Skrevet

det er synd og si det, men dette var tamme greier- akkurat slik jeg ventet....

Skrevet

Og det første man gjør når man ryker ut er å gå til media.... Det var sååååå fake ass..... Det ble så lite modell-fokus og så mye reality...

Halloooooo? Du meldte deg på et reality-program?

Og å skylde på for lite modell-fokus når du ryker ut fordi du var dårligst...??

Burde kanskje meldt seg på Paradise?

Skrevet

Litt skuffet jeg og. Men kommer sikkert til å fortsette og se på det. Jentene var litt kjedelig. Det er jeg enig i.

Skrevet

Synes første episode var litt tam, men jeg kommer vel til å fortsette å se på kjenner jeg meg selv rett ;)

Enig i at man så absolutt bør være innstilt på en drastiske make-over når man melder seg på!

Skrevet

Synes Mona Grudt er flott, men håper hun blir litt mer varm i trøya utover programmene. Nesten litt pinlig å se på til tider nå.

Savner også Jan Thomas sitt fyrverkeri. Storm P må kanskje også bli litt mer varm i trøya og engasjerende. Han virker rett og slett ikke helt komfortabel i rollen, han heller.

Og jeg savnet også feedback på bildene. Akkurat som de vil endre på hele konseptet, gjøre det hele litt mer "hversagslig" for å skille seg ut fra ANTM. Men hvorfor endre på noe som funker?

Vil nok se det igjen, men er blitt litt skeptisk.

Tror jeg heier på hun samejenta, hun skilte seg i allefall litt ut fra mengden!

• Liker 1
Skrevet

programmet manglet alt som Top Model USA har: komedie,passion,styling,spenning, spennedne settings og oppgaver for modellene, gode VOKSNE modeller, og samlet sett:en god og spennende program.

Synes de modellene her ser hverdagslige ut. Rett og slett en skuffelse. kommer ikke til å se den noe mer nei.

Enig. I tillegg måtte de seff kaste inn norges vennen "whats his name`" fra "has been" A1. Er sååå lei A og det er resten av kloden også!!Og det mest spennende momentet, utstemmingen inne foran dommerne, var heller ikke med. Der får man jo se bildene og der får modellene også tilbakemelding på bildene. Og det dårlige/støøøge hotellrommet de stakkars jentene må bo på!!så de måtte sove på klappsenger. Herregud, tv3 har lite penger å rutte med, blir ikke mye GLAM over dette programmet!!!

• Liker 1
Gjest Jente1990:)
Skrevet (endret)

Da har jeg også fått sett første episode, og må si jeg ble skuffet. Jentene er kjedelige, men det synes jeg alltid i starten så det tar seg nok opp.

Hovedproblemene er i følge meg:

*Mona Grudt, hun passer ikke som programleder i et slikt program. Man kan si hva man vil om Vendela, men hun har faktisk virkelig erfaring fra modellverdenen. Mona Grudt er en miss og har gjort noe modelljobbing, men har på ingen måte internasjonal erfaring.

*Judgingen. Håper virkelig ikke det er slik det kommer til å forsette utover sesongen, for noe av det morsomste er jo å se jentene få tilbakemeldinger fra panelet på bildene sine.

*Og jeg trodde aldri jeg kom til å si dette, men jeg savner faktisk Jan Thomas. Storm er nok minst like dyktig, men Jan Thomas er jo et fyrverkeri av et menneske på godt og vondt har betydd mye for Top Model Norge.

Dessuten synes jeg make-overen var fantastisk kjedelig. Majoriteten fikk jo ikke annet enn slitte tupper klippet av. Make-over my ass.

Så enig! Vendela har jo vært en stor modell internasjonal og vet hva hun snakker om. Mona passet ikke til dette i det hele tatt. Jeg savner litt Vendela jeg. Jan Thomas å. Men jeg savner ikke bjørn da :gjeiper:

Jeg er max skuffet. Det hele var så uproft og amtørmessig. Vet om jeg gidder å følge med videre. Judgingen var jo bare så teit.

Å ikke minst så var jentene utrolig kjedelige og sutrete.

Endret av Jente1990:)
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg er også veldig skuffet. Jeg skal gi det en sjans men det gøyeste er jo når de får kommentarer på bildene sine. Jeg savner JT. :sukk:

Jeg har sett mye sutring opp igjen men dette her tok kaka! Tåler du ikke få en ny frisyre så ikke meld deg på Top model da!

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Man merker at det er mer budgett en den amerikanske versjonen...

Skrevet

Man merker at det er mer budgett en den amerikanske versjonen...

Det er mer lavbudsjett enn den amerikanske!! Men alt er jo større i Amerika vet du. De får mer reklamekroner inn der og programmet har langt flere seere.

I USA har det gått 16 ganger siden høsten 2003. Og det er fordi tv-stasjonen tjener penger på det. Da investerer de jo selvsagt også mer i showet.

Her i Norge blir det ikke så mye glam. Men nå skal de jo til Barcelona da. Så får vi håpe det tar tar seg opp!

Skrevet

Det kommer til å være vanlig vurdering av bildene av en jury i hvert program etter dette ;-)

Gjest Raindrops
Skrevet

Det kommer til å være vanlig vurdering av bildene av en jury i hvert program etter dette ;-)

Herlig. Da er iallefall èn ting på plass! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...