AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #43 Skrevet 7. februar 2011 HÆÆ?? ser barnslig ut?? Hun fikk jo kjempefint hår!!
smalls Skrevet 7. februar 2011 #44 Skrevet 7. februar 2011 (endret) Jeg har sett alle sesongene med top model USA og det er alltid en som er så uheldig som får guttesveis. Så tipper de gjør det for å lage litt drama. Hadde de ville klippe av mitt lange hår og laget guttesveis på meg hadde jeg friket ut og sikkert gråt litt :gjeiper: Så jeg skjønner så godt det ikke er noe særlig å skulle få en stygg guttefrisyre! Endret 7. februar 2011 av smalls
Gjest Raina Skrevet 7. februar 2011 #45 Skrevet 7. februar 2011 Guuuud for nokre barnslege sutreungar! 1
MellonCollie Skrevet 7. februar 2011 #46 Skrevet 7. februar 2011 Dette er jo helt latterlig. Halvparten av de har jo omtrent ikke endret noe (inkludert hun første som gråt fordi hun syntes det så "sjedelig" ut...) 4
SnikkSnakk Skrevet 7. februar 2011 #47 Skrevet 7. februar 2011 Hvis dette hadde vært "the real deal", og de hadde blitt booket av et byrå som krevde at de skulle klippe seg, så hadde de aldri fått applaus for å godta det etter mye sipping. Der hadde det vært et ultimatum, Klipp og kontrakt eller fyken...Synes de er litt for snille egentlig 1
CafeLatte Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #48 Skrevet 7. februar 2011 Stakkars Charlotte omggg hun var så mye penere før.
pandabear Skrevet 7. februar 2011 #49 Skrevet 7. februar 2011 De virker rett og slett utrolig utakknemlige.. Hun darja skulle jo ikke klippe av seg alt håret heller da, bare mye av lengden.. Og hun som sa hun mistet gløden. haha 1
Gjest Anjelika Skrevet 7. februar 2011 #50 Skrevet 7. februar 2011 hvis jeg virkelig virkelig ville bli modell så hadde ikke jeg latt en hårklipp stoppe meg fra å nå målet mitt, hår er hår liksom. Enig! Og de har jo tross alt meldt seg på et program hvor det er vanlig at en del klippes kort. De som syter over det eller nekter plent har en tendens til å ryke kjapt! Jeg heier på Clauida foreløpig. Synes ikke noen ser særlig spennende ut, men det gjenstår jo å se hvem som gjør seg bra på photoshoots.
Gjest Mynona83 Skrevet 7. februar 2011 #51 Skrevet 7. februar 2011 Det var vel bare 3 stk som fikk en annen frisyre...?? Så ikke forskjell på hu som grein fordi hun var kjedelig en gang... 1
Gjest Linda sofie Skrevet 7. februar 2011 #52 Skrevet 7. februar 2011 Herregud for noen drittunger!! Sutrer SÅ mye over en liten hårklipp? Hadde dette vært på et modell byrå i New York f.eks hadde de sikkert blitt kasta på hode og ræva ut hvis de satt å sutra slik. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 7. februar 2011 #53 Skrevet 7. februar 2011 Hva er det med at ingen kan snakke?? Schempefin. Schempekul. Schedelig. Schjole. *panneklask* 6
Gjest Instamatic Skrevet 7. februar 2011 #54 Skrevet 7. februar 2011 flere enn meg som tar seg selv i å posere så smått i sofaen her? :D
pandabear Skrevet 7. februar 2011 #55 Skrevet 7. februar 2011 Hva er det med at ingen kan snakke?? Schempefin. Schempekul. Schedelig. Schjole. *panneklask* Trenger ikke det, de er jo modeller vettu Høhøh Enda godt hun slapp å ha den diiigre kulen over øyet. Det hadde jo adri godt! Den var jo sååå tung!
Gjest Sommertid Skrevet 7. februar 2011 #56 Skrevet 7. februar 2011 Jeg ble mere opptatt av å se på Ben en modellene 1
CafeLatte Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #57 Skrevet 7. februar 2011 Hun med gløden tok kaka, man så egentlig ingen forskjell fra før og etter :skratte: 4
smalls Skrevet 7. februar 2011 #58 Skrevet 7. februar 2011 Hun med gløden tok kaka, man så egentlig ingen forskjell fra før og etter :skratte:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå