Gjest Donna Skrevet 24. oktober 2003 #1 Skrevet 24. oktober 2003 Hva kan være grunner til at en webcam henger seg? Dette er gruelig irriterende - for da må jeg restarte hele maskinen. Stort sett skjer dette når jeg vil bruke det i msn chat. Jeg får ikke til å skru av maskinen på ordentlig vis - men må holde inne knappen på kabinettet. Alt henger seg. Så - hva kan være årsaker? Har ikke andre programmer åpne heller.
jordbær Skrevet 24. oktober 2003 #2 Skrevet 24. oktober 2003 Jeg ville forsøkt å oppdatere driverene. De nyeste driverene finner du på hjemmesiden til produsenten!
Achmed Skrevet 24. oktober 2003 #3 Skrevet 24. oktober 2003 Hvis du slutter å sitte naken foran pc'en så blir det kanskje ikke så fort overopphetet.
Gjest Donna Skrevet 24. oktober 2003 #4 Skrevet 24. oktober 2003 hehe naken ??? ......hvem sa noe om det *ler*.....camen funker ikke uansett *ler*
Sandra Skrevet 25. oktober 2003 #5 Skrevet 25. oktober 2003 Jeg ville sjekket på www.windowsupdate.com for å se at du har de nyeste patchene installert. Evt. kan du koble til kameraet(og slå det på), høyre-klikke på "min datamaskin" og velge egenskaper. Deretter sjekker du det som heter "hardware" på engelsk(har ikke det norske navnet i hodet akkurat nå). Så klikker du på "device manager" og sjekk om du kan finne kameraet på listen som kommer opp. Hvis ikke det er der, eller hvis det er et spm. tegn eller et kryss der, sett inn CDn med drivere og prøv og installer på nytt. S
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå