supravect Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Sitter her og undrer på hva som går av meg. Jeg bor sammen med kjæresten min som jeg elsker over alt på jord, har mange gode venner, og en jobb som jeg trives veldig godt i. Men alikevel har jeg en slags deppresiv følelse hengende over meg hele tida. Må høre på triste sanger, tenker tilbake på fortiden der jeg bodde før og bare kjenner meg litt "lei meg" i kroppen liksom. Kan bare ikke skjønne hvordan man kan føle det slik, når man egentlig lever det livet man har lyst til å leve, og har alt man vil ha? Måtte bare få ut litt tanker...
Leamusa Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Ofte har man sånne perioder. Jeg har alltid hatt sånne perioder der jeg har savner "tidligere liv" osv. Etter en stund går det over. Nå er jeg i en dal der jeg lurer på om alt er over. Er helt anderledes enn tidligere.
Gjest Raina Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Eg er inne i ei sann periode også. Saknar den gamle livssituasjonen min veldig. Er deprimert, og ser generelt mørkt på tilværelsen. Forhåpentlegvis går det over snart..
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Det er helt normalt å få tilbakefall uansett hvor bra man har det nå. Det viktigste du kan gjøre er å akseptere dette, la følelsene komme ut, da går det over av seg selv. Det er på en måte kroppen sin måte å gi slipp på gamle følelser på. Ikke analysere det for mye.
supravect Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2011 Ja, er vel det. Må bare å prøve å finne andre ting å tenke på sikkert! Hmm.. Takk for fine svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå