behindthesun Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #21 Skrevet 10. februar 2011 Tusen takk for svar alle sammen, jeg setter stor pris på det! Jeg har nå skaffet reiseforsikring. Og jeg skal som nevnt over her være med kjæresten min, og bo i familiens hus hvor jeg vet jeg kommer til å bli godt tatt vare på. Mine nærmeste venner/søster her hjemme vet selvfølgelig at jeg skal dra, og hvis - jeg sier bare hvis det skjer noe, så kan de si ifra til foreldrene mine via kjæresten. Jeg vet dette ikke er noe lurt i det hele tatt, men nå er billettene bestilt og jeg har vært bestemt på å dra ganske lenge nå.. Og jeg har kun hørt positive ting om Bosnia/Sarajevo, så jeg er ikke veldig redd for å være i selveste landet Er mer nervøs angående fly bytte, å komme for seint til flyet osv.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #22 Skrevet 11. februar 2011 Godt du har skaffet deg reiseforsikring, håper du sier fra til foreldrene dine også! Å reise med forfalskede papirer er ikke akkurat lurt, men det skjønner du vel selv? Når det er sagt, Sarajevo er en flott by, nå er det 4 år siden jeg var der sist, og det har sikkert skjedde mye der på de årene. Uansett skal du jo bo hos folk som er lokalkjent så de viser deg sikkert alt hva byen har å by bo. Flyreisen er ikke noe å bekymre seg for, flyplassen i Wien er oversiktlig og lett å finne fram på. Lykke til uansett - håper det ikke skjer noe så du trenger hjelp hjemmefra...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå