rockering Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Kjønnssykdom kan jo smitte over til halsen ved oral sex, men hvordan merker man egentlig det? Er det noen spesielle symptomer, eller merker du ikke noe forskjell?
rockering Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2011 :sjokkert: :sjokkert: Det er fullstendig mulig, har jeg ihvertfall lest Jeg lurte bare på om noen visste om man fikk symptomer på dette?
rockering Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2011 http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7183748
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Min venninne kom hjem fra Roskilde med "hals-klamydia". Da lo vi alle veldig av henne, men fikk høre at det smitter ved at man puster inn urindamp og masse annet grums, pga de ekle sanitærforholdene på festivalcampen. Herpes og kjønnsvorter smitter jo til munnen = sår og vorter, selvfølgelig. Men altså, vet ikke jeg? Har (heldigvis) ingen erfaringer på området
rockering Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2011 Min venninne kom hjem fra Roskilde med "hals-klamydia". Da lo vi alle veldig av henne, men fikk høre at det smitter ved at man puster inn urindamp og masse annet grums, pga de ekle sanitærforholdene på festivalcampen. Herpes og kjønnsvorter smitter jo til munnen = sår og vorter, selvfølgelig. Men altså, vet ikke jeg? Har (heldigvis) ingen erfaringer på området Usj! Trodde bare klamydia kunne smitte ved direkte kontakt jeg?
Supramundane Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Tården er ryddet for avsporing. Supramundane, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå