Gå til innhold

For opphengt i at hun kommer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når vi har sex, så sørger jeg alltid for at jenta kommer flere ganger før jeg selv slipper meg løs. Har alltid begynt med fingring, slikking osv. til hun kommer et par ganger før vi går videre til samleie der jeg "holder litt igjen" til hun har kommet et par ganger dersom hun har evnen til å få vaginale orgasmer. Alt i alt, så har jeg sørget for at hun får 3-10 orgasmer før jeg har tenkt på å komme selv.

Men, min forrige partner overrasket meg litt. Hun mente jeg var litt for opphengt i at hun kom, og at jeg bare burde slappe av å nyte selv. Hun mente jeg var litt orgasmefokusert, noe jeg innrømmer. Dvs. jeg spør aldri om hun har kommet eller ikke, men jeg jobber "målrettet" mot at hun skal få orgasme og gir meg ikke før hun har fått sine. Syntes faktisk det er viktigere at hun kommer enn at jeg selv gjør det, for det at hun kommer gir også meg nytelse. Tidligere jenter har også likt denne måten å jobbe mot hennes orgasmer på, så jeg ble litt overrasket av hun siste.

Er jeg rett og slett for opphengt i at jenta kommer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Ja.

Man kan ha god sex uten orgasme, og dårlig sex med. God sex handler mye mer om følelsene du skaper i henne, enn den fysiske stimulien. Det blir som regel bedre sex når begge parter fokuserer 100% på hva som skjer, nyter det og slapper av - istedet for å jobbe målbevisst mot noe.

• Liker 2
Skrevet

Ja. Hadde noen stresset meg med det så hadde jeg aldri kommet. Prestasjonsangst. Enkelt og greit.

Skrevet

"Kommer du?", "er du der snart?", "lenge til du kommer?", "kommer du snart?", "kommer du?".

hehe stress er gøy da ;)

I hvert fall hvis man vil erte litt ;)

Skrevet

"Kommer du?", "er du der snart?", "lenge til du kommer?", "kommer du snart?", "kommer du?".

hehe stress er gøy da ;)

I hvert fall hvis man vil erte litt ;)

Hehe. Neida, men jeg har jo aldri sagt eller spurt i forhold til om hun kommer/har kommet. Det er kun at jeg fortsetter til hun har kommet flere ganger, men sier aldri noe om det.

Skrevet

Kanskje hun merker at du "jobber for mye" rent teknisk, og liker mer naturlige bevegelser og stillinger som kommer av seg selv der og da?

Jeg personlig har veldig intense orgasmer og kunne ikke tenke meg å komme flere ganger. Det hadde blitt fysisk ubehagelig for meg.

Blir veldig fort overstimulert slik at det bare blir en fysisk sensasjon(mer irriterende for nervene) fremfor den intense, varme følelsen.

I tillegg så er det nærmest umulig om jeg merker at det oppleves som "en oppgave", at han gjør bevegelsene veldig teknisk.

Skrevet

Kanskje hun merker at du "jobber for mye" rent teknisk, og liker mer naturlige bevegelser og stillinger som kommer av seg selv der og da?

Jeg personlig har veldig intense orgasmer og kunne ikke tenke meg å komme flere ganger. Det hadde blitt fysisk ubehagelig for meg.

Blir veldig fort overstimulert slik at det bare blir en fysisk sensasjon(mer irriterende for nervene) fremfor den intense, varme følelsen.

I tillegg så er det nærmest umulig om jeg merker at det oppleves som "en oppgave", at han gjør bevegelsene veldig teknisk.

Kanskje, men jeg tror heller ikke jeg er for teknisk. Kjærtegner henne på en helt "normal" måte, men greia er at jeg ikke "gir opp" før hun får sin(e) orgasme®. Men underveis presser jeg heller ikke på, og jeg sier heller ikke noe om det, hun skal ikke følge orgasmepress.

Skrevet

Det kan være slik som med meg, jeg blir rett og slett så øm og sår at videre stimulering blir ubehagelig. Det er ikke slik at alle jenter kan ha multiorgasme, noen blir slått ut etter bare en som meste parten av gutta.

Skrevet

Ja, men noen ganger er det bare naturlig å stoppe også, selv om jenta ikke har fått orgasme. Hvis jeg følte at jeg hver gang måtte få orgasme for at partner skulle slappe av, så hadde jeg blitt superstressa. Sex kan være vel så godt uten orgasme!

Gjest Jaaaaaaaaaaaaaaa
Skrevet

Det var da måte på å komme til et poeng, tenk over hva punktsetting er TS.

Skrevet

Når vi har sex, så sørger jeg alltid for at jenta kommer flere ganger før jeg selv slipper meg løs. Har alltid begynt med fingring, slikking osv. til hun kommer et par ganger før vi går videre til samleie der jeg "holder litt igjen" til hun har kommet et par ganger dersom hun har evnen til å få vaginale orgasmer. Alt i alt, så har jeg sørget for at hun får 3-10 orgasmer før jeg har tenkt på å komme selv.

Men, min forrige partner overrasket meg litt. Hun mente jeg var litt for opphengt i at hun kom, og at jeg bare burde slappe av å nyte selv. Hun mente jeg var litt orgasmefokusert, noe jeg innrømmer. Dvs. jeg spør aldri om hun har kommet eller ikke, men jeg jobber "målrettet" mot at hun skal få orgasme og gir meg ikke før hun har fått sine. Syntes faktisk det er viktigere at hun kommer enn at jeg selv gjør det, for det at hun kommer gir også meg nytelse. Tidligere jenter har også likt denne måten å jobbe mot hennes orgasmer på, så jeg ble litt overrasket av hun siste.

Ja, du er til de grader for opphengt i det. 3-10 ganger?! Kanskje hun nye ikke kommer i det hele tatt, da vil hun føle seg kjempemislykket hvis du forventer noe slikt. Og mange foretrekker jo å komme sammen også, ikke alle som vil det alene først.

Skrevet

Jeg hadde blitt dritstressa om jeg hadde sex med en fyr som oppførte seg sånn som deg i senga, TS.

Skrevet

TS: Kvinner er skapt for å glede mannen, ikke omvendt. Det blir rart for kvinner hvis du er opptatt av at hun skal komme. Kvinner vil helst at mannen skal komme men bryr seg mindre om de selv kommer. Av naturlige årsaker, det er viktig at mannen kommer for at det skal bli barn. Om kvinnen kommer har ikke noe å si sånn sett. Med andre ord, du må fokusere mer på deg selv og din nytelse enn på henne. Ellers kommer hun til å miste respekten for deg og finne seg en annen. Det ligger i genene våre.

Skrevet

Jeg hadde ikke likt om mine orgasmer var i konstant fokus i sengen. Særlig når jeg har lyst på en kjapp en. Sex er godt uten orgasme også.

Skrevet

TS: Kvinner er skapt for å glede mannen, ikke omvendt. Det blir rart for kvinner hvis du er opptatt av at hun skal komme. Kvinner vil helst at mannen skal komme men bryr seg mindre om de selv kommer. Av naturlige årsaker, det er viktig at mannen kommer for at det skal bli barn. Om kvinnen kommer har ikke noe å si sånn sett. Med andre ord, du må fokusere mer på deg selv og din nytelse enn på henne. Ellers kommer hun til å miste respekten for deg og finne seg en annen. Det ligger i genene våre.

Jeg elsker å få orgasmer, men de kommer ikke lett, og noen ganger kommer de ikke uansett hva jeg gjør. Dette, kombinert med sykdom som gjør meg fort sliten, gjør at jeg ikke liker det når gutter er veldig fokusert på at jeg komme før de kommer selv.

At kvinner er skapt for å glede menn er bare tull.

Gjest Mann i 30-årene
Skrevet

Jeg er som deg. Har hatt partnere som kommer lett og ofte. Har også hatt stor glede av det selv og ikke opplevd det som et problem- ikke fått klager ;-).

Men nå- jeg har en partner som IKKE kommer. Hun påstår hun har kommet før, for mange år siden. Selv lurer jeg litt, for hun har et tenningsmønster som er veldig annerledes enn andre damer jeg har vært sammen med. Hun liker best vaginalt samleie og blir veldig "våt&kåt" (hehe), også med klitorisstimulering underveis, men hun har ikke den typiske "platåfasen" som kommer før orgasme. Kort sagt, jeg har aldri hatt følelsen av at hun var "på kanten" til å komme.

I dette tilfellet har jeg jo måttet endre strategi fullstendig. Det "tekniske" ble et problem, selvsagt og jeg har i stedet fokusert på "naturlig" sex der vi har det veldig bra sammen og hun virker som hun har det bra også, men helt annerledes enn jeg er vant til. Fokuset er i stedet på nytelse uten orgasme- veldig bra det også ;-).

Men, jeg innrømmer det, det er en liten turnoff for meg at dama ikke KAN komme. Jeg elsker det når dama kommer, spesielt når jeg er inni henne- deilig! ;-).

Mann i 30-åra

Skrevet

Jeg er en av de som aldri kommer, så det sier seg selv at hadde du vært min partner så hadde ikke din fremgangsmåte vært ok for noen av oss.

For meg er sex aldri orgasmefokusert. Det er flott at mannen kommer, men om han setter i gang og kjører på_kun_ for øye å komme,-ja, det blir like feil som din fremgangsmåte.

De beste elskerne har ikke hastverk eller et mål som må nås.Det er ikke en gymtime hvor noe skal presteres.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg hadde blitt überstressa om typen min skulle mase om sånt. Han spør noen ganger etterpå, men som regel merker han det selv mens vi holder på :)

Skrevet

TS sier jo at han aldri spør om hun kommer, men bare sørger for at hun kommer, gjerne flere ganger, før han slipper seg selv til?

Jeg setter pris på gutter som TS i senga! Om jeg mot formodning får nok av "jobbinga" han er det vel bare å slenge han på rygg og do my thing med han. :lur:

• Liker 1
Skrevet

Veldig få som ikke leser hva TS egentlig skriver ja. Han maser IKKE, men han fortsetter gjerne helt til partenern har fått orgasme før han skal ha det selv. Og er veldig fokusert/opptatt av det.

Jeg kjenner meg sykt igjen i deg TS, er vel så og si akkurat slik selv. Går alltid ned på oral eller fingring før noe som helst annet, og sørger for at partneren har en orgasme (eller fler om hun orker, for som nevnt av andre. Noen blir veldig utmattet av bare 1).

Men ja, jeg tror at vi begge kanskje er litt for overfokuserte på det TS. Men jeg blåser egentlig litt i det. Dessuten kan man da også slippe seg HELT fri når man da har sex, uten å måtte tenke:

- "nei faen, kan ikke komme ennå... Damen har jo ikke kommet ennå! usj nå må jeg tenke på algebra og kvantefysikk!".

Sex for meg handler mer om den andre enn meg selv, da jeg egentlig syntes orgasmen for men er oppskrytt og relativt dårlig (nyter selve nærheten og følelsene mer faktisk). Så faller det meg da mer logisk å sørge for at hun får sine gleder ut av det, for etter jeg evnt kommer så er det jo slutt, eller at det må bli en pause.

Hva er det motsatte ordet ev egoisme? Gavmild, kanskje vi er for "gavmilde" for vårt eget beste TS. :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...