AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Er det vanlig at menstruasjonen lukter søtlig? Fikk mensen i dag, det første som kom var brun guffe, som luktet søtaktig. Er dette vanlig?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Er det vanlig at menstruasjonen lukter søtlig? Fikk mensen i dag, det første som kom var brun guffe, som luktet søtaktig. Er dette vanlig? ville ikke bekyret meg, heller annsett meg som heldig vist det lukter søtt..
HopelessFear Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Jeg vil ikke betegne mensen som søtt, heller litt metalisk og uskyldig lukt.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Jeg synes mensen lukter som blodig biff
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Blod kan lukte søtt, så det er ikke så rart.
Djungelvrål Skrevet 6. februar 2011 #8 Skrevet 6. februar 2011 ugh. menslukt er uten tvil den værste lukta som kan komme fra et menneske! 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #9 Skrevet 6. februar 2011 Hvorfor må damer alltid diskutere så ekle ting? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå