Gå til innhold

Nese operasjon

Fremhevede innlegg

Gjest Linh Le
Skrevet

Hei alle sammen. Jeg har tenkt å ta nese operasjon i år før jeg skal gifte meg i juni. Driver å lete etter en klinikk som er bra og har mange erfaring. Jeg er en asiatiske jente som ønsker å operere nese. Jeg ønske å bruke mine øre-brusker til å danne nesebro. Om noen vet mer om denne op. kan gi noe råd el veil. meg snarest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det ikke billigere å opperere i ditt eget hjemmeland? Jeg har en venninne her som oppererte nesen sin i Norge, man kunne ikke se noe forandring i det hele tatt. Nesen var helt lik som før. En annen bekjent av meg dro til sitt hjemmeland og kom tilbake med en perfekt og fin nese. Nordmenn gennerlet har fine neser så jeg innbiller meg at norske leger ikke er så flinke til neseplastikk som eks leger i iran som gjør dette daglig.

Endret av CafeLatte
Skrevet

Hei alle sammen. Jeg har tenkt å ta nese operasjon i år før jeg skal gifte meg i juni. Driver å lete etter en klinikk som er bra og har mange erfaring. Jeg er en asiatiske jente som ønsker å operere nese. Jeg ønske å bruke mine øre-brusker til å danne nesebro. Om noen vet mer om denne op. kan gi noe råd el veil. meg snarest.

Behold den nesen du har :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...